Gecenin bir yarısında koyun koyuna uyumak isteyen yok mu?

Ne mis olurdu aşkım diye diye klimanın serinliği altında yigidimin göğsünde uyuyakalmak😍😍😴
Gecenin bir yarısında koyun koyuna uyumak isteyen yok mu?
Cevapla