Arkadaslar sizce bir seyin etkisinde kalıyorum diye mi böyle?

Arkadaslar ya bir sey diyecegim, hic anlam veremiyorum, boyle bazen biri gelip beni bicaklicak ya da öldürecek gibi hissediyorum. Şu an yurt disindayim ama bu Turkiyedeyken basladi, bazen film izleyince bicaklanani gorunce kendimi onun yerine koyuyorum acaba o aci nasil falan, böyle bildigin hayal kuruyorum kafamda sonra kendime kiziyorum kendine gel diye. Ama bu çok oluyor, mesala biriyle konusuyorum kotu ayrilinca sanki gelip bana zarar verecek kafamda degisik senaryolar kuruyorum, kafayi mi yiyorum anlamadim? Bir tek bende mi boyle?
Arkadaslar sizce bir seyin etkisinde kalıyorum diye mi böyle?
Cevapla