Baba parasından zengin doğanlar neden zengin biz fakiriz?

Kendi emeğiyle zenginlerden bahsetmiyorum. Mesela sabancı zengin olduktan sonra doğan varisler.

Bizim suçumuz neydi? Biz insan değil miyiz.

İmtihan falan diyecekler lütfen gelmesin fakir edebiyatı yapmayın yorumları silerim. Fakir olabilirim belki ama artık bu fakir edebiyatı masallarına kanmıyorum

Baba parasından zengin doğanlar neden zengin biz fakiriz?
Cevapla