Hangi sigara yı kullanıyoruz? Ve Türkiye 'nin en iyi sigarası hangisi. ?

Evet gençler bir tartışalım bu konuyu? :)
Ben 7 yıl Marlboro son 2 yıl lark :)
Marlboro (Kırmızı, Klasik, Red)
Parliament
Winston
Camel
LM
Tekel, Muratti
Lark
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Hangi sigara yı kullanıyoruz? Ve Türkiye 'nin en iyi sigarası hangisi. ?
Cevapla