23 yaşındayım ve saçlarımda beyazlar çıkmış, onları kestim, bir şey olur mu :( ?

İyi geceler arkadaşlar,
çok hüzünlüyüm, saçlarımda 3-5 tane derken aralarda tek tek beyazlar çıktığını fark ettim. Saçlarım açık kumral, aralardaki o beyazları önce ışık yansıması sandım; ama bir tel koparıp baktım ki bildiğin beyaz bir saç teli :(

Ben de aralarda fark ettiğim beyaz telleri şimdi kestim, kesmek zarar verir mi? Bu arada yüzümde henüz bir kırışıklık dahi yokken saçlarıma neden aklar düştü anlamadım, yaşlılık belirtisi için önce kırışmam gerekmiyor mu? Hani kazayağı kırışıkları da yok, ama neden beyazlarım var :(
23 yaşındayım ve saçlarımda beyazlar çıkmış, onları kestim, bir şey olur mu :( ?
Cevapla