Diğer Hergun gittigim marketteki kasiyer eden kartin sifresini yazarken pos makinasini tutuyorum diye elimi tutuyorsun 😊? külbastı_ Takip Et Bilge Yaş: 110 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Tamam artik acill acil cekinme😊 Güncellemeler+1 yıl Gsgsghdd Hergun gittigim marketteki kasiyer eden kartin sifresini yazarken pos makinasini tutuyorum diye elimi tutuyorsun 😊? Cevapla Kredi Kartı Soruları Market Soruları Beğen Paylaş Takip Et
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Diğer konusunda 91b cevap paylaştı. Bence takılma hiç asdfs 0 1 Yorumla külbastı_ +1 yıl Tamam jfjf
Lila_rüzgar12 Takip Et Master Yaş: 25 , eic 100% 1 yıl Elini mi tutuyormuş vah vah 1 7 Yorumla külbastı_ 1 yıl 😍 yahu sonuc bir atraksyon olmamasi ben tarafindan 😉 Yorumla Lila_rüzgar12 1 yıl Olaymış ya neden olmamış 🙄 Yorumla külbastı_ 1 yıl Olmasini isteyen kim ki Yorumla Lila_rüzgar12 1 yıl Bi istekli gördüm de seni !!! Yorumla külbastı_ 1 yıl Yanlis gormussun gul agaci uzaktan bakinca gonca gulu de gorebilirsin dikenli yesil dalinida Yorumla Lila_rüzgar12 1 yıl Galiba evet yanlış görmüşüm Yorumla külbastı_ 1 yıl 😍 Yorumla
Dépaysement_ Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl 😂muhtemel sonum sjfkskf 1 2 Yorumla külbastı_ +1 yıl Yapma yaaa😅😅 ama hos oluyor bea kacak bakislar falan birde kasada kuyruk varsa bi heyecan yapiyor hep gulumseyip cikiyorum Yorumla Lila_rüzgar12 1 yıl Hı hı çok hoş oluyor Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Seninde gönlün var hani hııı 😂😂 1 16 Yorumla külbastı_ +1 yıl Eglenceli oluyor ya sevimli heyecandan gecen bende sonraki mstrinin urunlerinide bana odetti delii aslinda 15 dk bekletmekti amaci anlamazliktan geldim 😂😂 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Belki de kız gerçekten beceriksizdir😅 Yorumla külbastı_ +1 yıl Yok degil bea😅 baya becerikli izlenimim ve sezgilerim kuvvetlidir 😉 Yorumla külbastı_ +1 yıl Insanlarin sezgi ve hislerinin kuvvetli. olduguna inanir misin? Yorumla Cevap sahibi +1 yıl İnanırım Yorumla külbastı_ +1 yıl Seninde hislerin kuvvetli Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Bunu hissettiğin için mi söyledin Yorumla külbastı_ +1 yıl Elbette evet. Bismu yaptim sandin. Kuvvetli seninde ve bazen bu durumdan rahatsiz oluyorsun cunku etrafinda olan bitenin aslinda yalan yapmacik oldugunu sezebiliyorsun Yorumla külbastı_ +1 yıl Dogru degilmi @makyajsungeri 😅 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Bilmem bunun üzerine düşünmedim Yorumla külbastı_ +1 yıl Hmm. Anladim o halde sozun bittigi yerdeyiz sunger dikkatli ol kendine 😅 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Eyvallah külbastı sende kendine dikkatli ol 😂 Yorumla külbastı_ +1 yıl Deliii😂😂😂 sennnn sennnnn sennnn az degil sennn 😂😅😂😅😂😅 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl 😂 Yorumla külbastı_ +1 yıl 😂😂😂😅 aynen Yorumla külbastı_ +1 yıl 😂😂 sana yazilmiyor yazilsaa bir 😅 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bence takılma hiç asdfs
Tamam jfjf
Elini mi tutuyormuş vah vah
😍 yahu sonuc bir atraksyon olmamasi ben tarafindan 😉
Olaymış ya neden olmamış 🙄
Olmasini isteyen kim ki
Bi istekli gördüm de seni !!!
Yanlis gormussun gul agaci uzaktan bakinca gonca gulu de gorebilirsin dikenli yesil dalinida
Galiba evet yanlış görmüşüm
😍
😂muhtemel sonum sjfkskf
Yapma yaaa😅😅 ama hos oluyor bea kacak bakislar falan birde kasada kuyruk varsa bi heyecan yapiyor hep gulumseyip cikiyorum
Hı hı çok hoş oluyor
Seninde gönlün var hani hııı 😂😂
Eglenceli oluyor ya sevimli heyecandan gecen bende sonraki mstrinin urunlerinide bana odetti delii aslinda 15 dk bekletmekti amaci anlamazliktan geldim 😂😂
Belki de kız gerçekten beceriksizdir😅
Yok degil bea😅 baya becerikli izlenimim ve sezgilerim kuvvetlidir 😉
Insanlarin sezgi ve hislerinin kuvvetli. olduguna inanir misin?
İnanırım
Seninde hislerin kuvvetli
Bunu hissettiğin için mi söyledin
Elbette evet. Bismu yaptim sandin. Kuvvetli seninde ve bazen bu durumdan rahatsiz oluyorsun cunku etrafinda olan bitenin aslinda yalan yapmacik oldugunu sezebiliyorsun
Dogru degilmi @makyajsungeri 😅
Bilmem bunun üzerine düşünmedim
Hmm. Anladim o halde sozun bittigi yerdeyiz sunger dikkatli ol kendine 😅
Eyvallah külbastı sende kendine dikkatli ol 😂
Deliii😂😂😂 sennnn sennnnn sennnn az degil sennn 😂😅😂😅😂😅
😂
😂😂😂😅 aynen
😂😂 sana yazilmiyor yazilsaa bir 😅