
Tabakları üst üste koyup götürüyorum bende. Ama dolu şekilde 🤣

Tabakları üst üste koyup götürüyorum bende. Ama dolu şekilde 🤣
Evet bulaşık makinesi elle kapatılmaz mesela, kapıları dirsekle de açabiliriz ellerimiz hep dolu evin içinde iş mi bitiyor. Bozulan birşeyleri atmak istemezsem kullanabileceğim başka bişeye dönüştürüyorum. Ama bunlar ne kadar enteresan onu bilemem.
Çok enteresan olur 😂
Ahaha😄 evet var. Herhangi bir yabancı dili konuşamasam da her dilde dinledigim sarkilari ezberleyip (Arapça, Fransızca, İngilizce vs) o dili konuşan insanlar kadar güzel söyleyebilirim şarkıyı. Sorsalar hiçbir şey anlamam şarkıdan ama söyleyiş olarak sanatçıyla birebir aynı söylediğim yabancı şarkılar var.
Teşekkürler
Rica ederim 🌹😊
Burnum çok amaçlı gibi bişey.. Bazen telefonda yapacağım şeyi burnumla yapıyorum, gerçi bazen dudağımla da yaptığım oluyor.. Ellerim ıslakken tabi..
Işığı kapatma özelliği de var burnumun..
Dizim ya da ayağımla kapı açıyorum.. Yere düşen şeyleri de ayağımla aldığım oluyor..
Güzelmiş.
dolu şekilde nasıl üst uste gidiyorsun ya. ben de dirseğimle falan kapatırım ışığı
Valla bir şekilde yapıyorum 😄
Cevap
9Cevap
Evet var elim doluyken ışıkları kapatabiliyorum sdfsd
Dilimin altından fışkıttırıyorum
Bunun dişlerden geliyor yalnız. 😂
Benimki de dilimden gelmiyor kksksk temsil misal benimksii
Eyvah eyvah
Jhjh bye
Zihin, dudak ve beden okuma ve analiz etme eğitimini almadım bununla ilgili ayrıyetten hep vardı kendimi bildim bileli bunlar.
İnsanları çözüyorum diyorsun 😊
Çok iyi ✌️
Aynen öyle👍🏻☺️☺️
kalp gözüm açıktır önceden gelecek tehlikeyi , zarar verecek insanı , olayı vss hissederim
Maşallah 🌹✌️
🙏🥰👏💞
Evet var var olmaz mı hiç.. Ne hissediyorsam hep doğru çıkıyor.. 😅 İşlerimi yaparken hem konuşup hem onları halledebiliyorum.. 😅
Aynı ben bu fotoraf 🤣😂😂😂😂çok zeki bir insanım masraf olmasın git gel iki kere enerjimi harcamak olmaz 😆😆😆😅🤣🤣🤣😂
Yok benim saf yeteneğim var oda müzik yapmak yani gitar ve saz çalarım😂
Bazen ortadan kaybolabiliyorum, güzel bir yetenek..
Dağ keçisi gibi tırmanabiliyorum
Maşallah maşallah 🤣
Maşallah 😂
Renkleri ayırt edebiliyorm
Çiçeklerin renklerini mi 😊
Kulaklarımı oynatabiliyorum
Ahhaha hayal edemedim 😂
Durup dururken kavga çıkarabiliyorum 😂😂
O da bir yetenek 😀
Sepetten yılan cikariyorum
Bugün yılanlardan gidiyoruz hayırlısı 😂
Abi bana mesaj atar mısın
@tantunisultansuluman yahu çok önemli
İnsanın zihnini okuyabilme.
Evet o var sende Naciye. Ne söyleyeceğimi önceden biliyorsun çoğu zaman 😂
İyi olur inşallah 😀
Biyoenerji çalışması yapıyorum.
Çok hızlı tek kırma kullanırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?