Tramvayda alkolik adam konusu?

Geçen gün tramvaya geç binmiştik arkadaşlarla. Boş yer vardı oturayım dedim yanımdaki adam alkolik sarhoş çıktı. Ben tabii bunu sonra anladım. Bir anda soru sormaya falan başladı, kimsin necisin diye. Afalladım bende. Karşımdaki insanlar da bana bakıyordu. Sonra arkadaşım, ödev gösterme bahanesiyle yanına çağırdı o sıra kurtuldum. Ama ne bileyim erkek halimle o sıra korktum. Arkadaşlar sana hep böyle denk geliyor, git abdest al, okuttur kendini falan dedi. Ama dediğim gibi korktum açıkçası, bana falan acaba vursaydı tepki verebilir miydim onu da bilmiyorum. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda? Lütfen eziklemeden yorum yapar mısınız?
Tramvayda alkolik adam konusu?
Cevapla