Bir kadından laf yiyince deliriyor musunuz beyler?

Bir kadın bi tartışmada sizi haksız çıkardı diyelim "vay bu kadının lafının altında nasıl kalırım!" diye kdruyor musunuz 😂 çok merak ettim

Çünkü bazı tartışmalar oluyor haklı taraf ben olmama rağmen sanki karşı taraf kendine bunu yedirememiș gibi haksız iken üste çıkmaya çalışıyor.

Bu erkeğin egosundan mı kaynaklı yoksa, bir kadın tarafından haksız çıkarılmayı hazmedememesi mi?
Bir kadından laf yiyince deliriyor musunuz beyler?
Cevapla