Kısa ve eğlenceli bir zaman geçirdim. Hepinize güzel anlayışlı höşgörülü musmutlu bir Dünya diliyorum.🌎🖐️
Sizden vê tüm çevremden son bir isteğim var : Lütfen ama lütfen 🙏 DENGE'nizi koruyun her konuda.. Takım tutun ama fanatik olmayın, milletinizi sevin ama abartmayın başkalarının yaşam haklarını göremeyecek kadar dönmesin gözünüz.. Çocuk yapın ama abartmayın, yetiştirmeye çalışın özendiğiniz için yapmayın. Para kazanın ama hayatı kaçırmayın. En asgari düzeyde bile isterseniz her şeyi yapabilirsiniz.. Lütfen gezin, ufkunuzu genişletin, farklı insanlar kültürler görün ve onlara karşı anlayışlı olun yargılamadan önce düşünün, dünyayı anlamak, hayatı ve kendinizi anlamaktır... Başlamak için bahane üretmeyin.. Merakınız vê heyecanınızı kaybetmeyin ✨ hayat hepimiz için yeterince kısa, güzel yaşayın ✨
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Güle güle kendinize iyi bakın
Çok güzel şeyler yazmışsın bunlar uygulansa Dünya bambaşka bir yere dönüşebilir... sıkıldınmı buradan.
Şimdiye kadar hayattan anladıklarım bunlardı.. Daha görecek çok yer tanışacak çok insan tanınacak çok yaşam tarzı var.. Bütün renkleri sevmeyi öğrendim.. dediğin gibi hepimiz başarırsak daha yaşanılır bir dünya olacak✨ sıkılmak değil de biraz zaman yönetimim kötü diyelim ☺️
Kendini çok iyi geliştirmişsin belli.. insan zaten böyle yerlere genelde içindeki boşluğu bastırmak için geliyor... ya da sıkılınca... ama insan tanımak tabiki önemli.. farklı insanlar farklı ruhlar.. lakin burada çok fazla trol var en can sıkıcı yanı bu.. öbür türlü güzel... zaman yönetimini düzene sokunca yşne girersin arada..
Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için🙏❤️✨
rica ederim..
Kesinlikle abla kesinlikle. Ben böyle birisini kaybetmemek için istek attım bile.
Vay be, bu sitede gördüğüm en güzel veda yazısı. Her şey gönlünüzce olsun hanım efendi
Teşekkür ederim 🙏 ✨
nereye? daha 3 expersin. ne çabuk yıldın.. gitme, biraz dahakal bence.
Zaman çok hızlı akıyor.. Ne ara 3 xper oldum👀
sen dur, gitmede... gdersemde hesabını silme, çıkış yap.. şifreni unutma.. tekrar gelmek isteyeceksindir.. baştan başlamazsın
KS yi ilk defa kullanmıyorum en son 5,6 yıl önce kullanmıştım sildim araya baya zaman girdi. o kadar uzun süre aklımda tutamam şifreyi. Geri gelirsem de yeni hesap açarım belki o zman yeni deneyimlerimi paylaşırım sizinle 🤗🌍 dünyayı gezmiş olurum o zamana kadar
valla ne diim🤷♂️şifreni adınve d. tarihin yap.😀ama sadece buradakini.. unutmazsın.. hem sıcağı sıcağına deneyim paylaşmak varken, anılarındanmı beslenelim😒aşkolsun
😅Hay allah, dur kararımdan vazgeçirme benii
yaw, dur durduğun yerde.. sen gez.. gezip gördükçe yaz.. ya da ne varsa
🙂O zaman kendine iyi bak
Sizi bekliyordum 🥺✨ tanıştığıma çok memnun oldum, hayat karşınıza hep güzel şeyler çıkarsın.. 🙏 Kendinize iyi bakın.. 🤗daima pozitif...
Teşekkür ederim 🥺
Bende çok memnun oldum tanıştığımıza karşıma sizin gibi hoş ve iyi bir insan çıkardı hayat belki ileride de olur kim bilir kendi adıma üzgünüm gittiğiniz için burası çok şey kaybedecek bizde tabiki🙂
Her zaman pozitif 🥺🌹
Ne diyeceğimi bilemedim ☺️🤗 bu güzel yorumu hakketiysem ne mutlu bana🍀 ama merak etmeyin siz buradasınız kızlar soruyor sayenizde daha yaşanabilir bir site ☺️😊💯
Çok teşekkür ederim 😊 Her ne kadar üzgün olsam da sizin daima mutlu olmanızı isterim umarım hayatınız hep güzel geçer 🥺🌹
Gitmek zorunda mısın
Evet zamanımı verimli kullanmadığımı farkettim 🤗
Yoğun musun bende öyle işteyim ve işler aksıyor bazen. Yapıyorum ama erteliyorum yani sende nasil
Bol şans
Teşekkürler Sizede ✨