Sanırım vedalaşmalıyız, zamanımı kontrol etmeliyim değil mi?

Kısa ve eğlenceli bir zaman geçirdim. Hepinize güzel anlayışlı höşgörülü musmutlu bir Dünya diliyorum.🌎🖐️

Sizden vê tüm çevremden son bir isteğim var : Lütfen ama lütfen 🙏 DENGE'nizi koruyun her konuda.. Takım tutun ama fanatik olmayın, milletinizi sevin ama abartmayın başkalarının yaşam haklarını göremeyecek kadar dönmesin gözünüz.. Çocuk yapın ama abartmayın, yetiştirmeye çalışın özendiğiniz için yapmayın. Para kazanın ama hayatı kaçırmayın. En asgari düzeyde bile isterseniz her şeyi yapabilirsiniz.. Lütfen gezin, ufkunuzu genişletin, farklı insanlar kültürler görün ve onlara karşı anlayışlı olun yargılamadan önce düşünün, dünyayı anlamak, hayatı ve kendinizi anlamaktır... Başlamak için bahane üretmeyin.. Merakınız vê heyecanınızı kaybetmeyin ✨ hayat hepimiz için yeterince kısa, güzel yaşayın ✨

Sanırım vedalaşmalıyız, zamanımı kontrol etmeliyim değil mi?
Cevapla