Lan hadi birayı anladık millet bu viskiyi rakıyı filan ne diye içer?

Bira asil bir içki lezzetli. Ama millet bu viski ve rakıda ne buluyor? Ne iğrenç bir tadı var. Tadının ne olduğu bile belli değil. Özellikle rakı... Bir şeye benzediği yok. Sadece iğrençlik var tadında. La bunu nasıl zevkle içiyorlar? Iıııyyy...
Lan hadi birayı anladık millet bu viskiyi rakıyı filan ne diye içer?
Cevapla