Evlenmek ve çocuk yapma fikri beni korkutuyor bu durumu yaşayanlar var mı?

Evliliğin büyük sorumlulukları beni korkutuyor çünkü 2 kişi hayatı birlikte yaşıyor her saniye birlikteler evliliğe hiç hazır hissedemedim yani hadi diyelim çocuk olmadan sevgili gibi bir hayat sürebiliriz ama yaşım 28 illaki evlenince eşim çocuk isteyecek inanılmaz ürkütücü geliyor bana bu sorumluluk.. Arkadaşlarımın ve ablamın yakın çevrenin evliliklerini gözlemliyorum eşleri tek mesajlarını bile takip edenler var telefonla her konuşmasını dinleyenler vs. Ben tek yaşamaya yalnızlığa o kadar alışkının ki ne bileyim her şeyi bir kişiyle yaşamak zor geliyor. Çocuk fikri ayrı korkunç geliyor çünkü çocuk doğunca 2 kişilik hatta 3 kişilik yaşamak zorunda kalıyor kadın. Evlilikte çoğunlukla yük anneye biniyor çünkü. Bu durumdan nereye kadar kaçacağım bilemiyorum. Annelik duygusunun insanı nasıl duygusal yaptığını tahmin edebiliyorum duygusal zayıf noktam olması da korkutuyor beni bir yandan. Aslında bu dediklerime çocuk doğuran arkadaşlarım hak veriyor büyük sorumluluk çünkü. İlerde bu durumdan kurtulabilir miyim veya hep bekar ve çocuksuz mu yaşarım?

Evlenmek ve çocuk yapma fikri beni korkutuyor bu durumu yaşayanlar var mı?
Cevapla