Birkac kere ders icin mesaj atmistim, onun telefonunda kayitliyim bunu biliyorum. O da okulda benimle birkac kere muhabbet acmisti dersle ilgili benden hoslanmiyor olabilir hep o yuzden adim atmak istemiyorum ama cok fazla baktigim icin galiba beni arkadaslariyla anlamis olabilirler ve yaninda konusurken gercekten cok cok sacmaladim arkadaslari bile gulduler beni canım biri olarak tanidi. :(
Her neyse arkadaslar ben cekiniyorum sadece bir gun iki gun 30 -40 dk gorebiliyorum. Acilmaktan da korkuyorum o benden hoslanmiyordur diye sizce yine mrsaj atsam dersle ilgili anlar mi ne yapiyim cok kafam karisti tavsiyelrrini bekliyorumm. Arkadadlarindan da cekiniyorum biraz.
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Utanmakla bir yere varamazsın da sen neyinden hoşlandın
Ya ben de onu anlayamiyorum neyinden hoslandigimi cozemiyorum bir turlu ama sesini duyunca cok guzel geliyor ona bakinca bir an kendimden birini goruyor gibi hissediyorum cok garip cozemedim arkadas ortamindan da cekiniyorum red yemekten de korkuyorum sizce ne yapmaliyim
Bak aranda bir şey geçmeyen kimseye aşık olamazsın ve belki farkında değilsin ama bu sadece hormonal bir durum yani ona odaklanıp takıntı yaparsan ondan başkasını gözün zaten görmez. O sana sadece çekici gelmiş olan bu. Platonik aşk dedikleri şey ise insanın kendi kafasında kurduğu karaktere aşık olmasından başka bir şey değil çünkü yanına gitmiyor konuşmuyor tanımıyor böyle sevgi olmaz. Bunları ben de yaşadım hepimiz yaşadık.
Yo hayir her hafta carsamba gunu bulusup proje yapiyoruz yani gayet konuatugum birisi
Sadece flort anlaminda konusmuyoruz normal birnkonusma ama ben bir seuler hissetmeye basladim iste sonradan
Flörtleşin ki birbirinizi tanıyın
Ama çevreden biriyle olmak da çok sıkıntı biliyor musun. Ayrılınca kim bilir neler der insanlara senin canın sıkılır.
Hmm anladim ama bir donem daha gorusucez bir daha gorusemiycez muhtemelen :/ Soyle soyliyim ben baya bakmaya baslamistim sonra ara ara goz goze gelmeye basladik bu gecen gun ben siniftan cikarken durdurup bana soru sordu ama amaci o an dlort etmek degildi bence yine dr aramizda yani bir konusma var. Sizce ders bahanesiyle vs mesaj atmali miyim bu hafta da proje yapicaz sonrasinda bir daha bas basa kalamiycaz cunku ve mayis sonundan sonra bir daha gorusemiycez seneye ilk donem gorusme ihitmalimiz var sadece elimi cabuk tutmak istiyorum ama cekiniyorum da
Bence onu unut gitsin daha rahat görüşebileceğin birisini bulup hoşlanabilirsin. Ben mesela bir uygulama kullanıyorum ücretsiz olarak kendi şehrimdeki yakınımdaki insanları bulabiliyorum arkadaş ediniyorum. Arkadaşları da sana alaycı davrandığına göre o çocuktan da sana hayır geleceğini sanmıyorum çünkü herkes kendisi gibi insanlarla arkadaş oluyor.
Ya aslinda arkadaslari alayci degildi ama ben bile sacmalamaktan kendime gulmustum arkadaslaeinin gulmesi normaldi , sanal bir seu istemiyorum :(
Sanaldan daha iyi insanlar bulabilirdin çevrende belirli insanlar var sadece ama sen bilirsin
Birini bulmak istemiyorum ama beni etkiliyor bu kisi
Birini bulmaktan kastında aklına gelen şey flört vs değildir umarım normal arkadaş da olur
Arkadas cevrem var ya sag ol
neden çekiniyorsun en kötü ne olabilir hayır der. bence denemeye değer mesaj atabilirsin
Belli et ne kaybedersin
Ya ettim gakiba ama bir hafta sonra bir daha pek goremiycem o yuzden mesaj atsam mi asiri kararsiz kaldim ne yaomaliyim acaba bir de erkekler ne dusunur hic bilemiyorum , simdi beni istemuyorsa bodu bosuna kendimi kucuk dusurmus olucam ama cok goz goze geldik ordan da anlamis olabilir
Hmm
Tavsiye verin bir erkek bakis acisiyla
Tm