Cok hoslaniyorum belli ettim gakiba ama mesaj atmaya cekiniyorum?

Birkac kere ders icin mesaj atmistim, onun telefonunda kayitliyim bunu biliyorum. O da okulda benimle birkac kere muhabbet acmisti dersle ilgili benden hoslanmiyor olabilir hep o yuzden adim atmak istemiyorum ama cok fazla baktigim icin galiba beni arkadaslariyla anlamis olabilirler ve yaninda konusurken gercekten cok cok sacmaladim arkadaslari bile gulduler beni canım biri olarak tanidi. :(

Her neyse arkadaslar ben cekiniyorum sadece bir gun iki gun 30 -40 dk gorebiliyorum. Acilmaktan da korkuyorum o benden hoslanmiyordur diye sizce yine mrsaj atsam dersle ilgili anlar mi ne yapiyim cok kafam karisti tavsiyelrrini bekliyorumm. Arkadadlarindan da cekiniyorum biraz.

Cok hoslaniyorum belli ettim gakiba ama mesaj atmaya cekiniyorum?
Cevapla