Ben bir hesabı takip ediyorum. Çocukluğumuzda DAİR şeyler paylaşıyor. Yeşil oba, şirinler vs Vs içim kıpır kıpır oluyor onları görünce. Tarifsiz bir his..
Size de böyle hissettiren şeyle oluyor mu
Ben bir hesabı takip ediyorum. Çocukluğumuzda DAİR şeyler paylaşıyor. Yeşil oba, şirinler vs Vs içim kıpır kıpır oluyor onları görünce. Tarifsiz bir his..
Size de böyle hissettiren şeyle oluyor mu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
hiç olmuyor öyle
Üzücü bir durum bence. Ufak tefek de olsa insanı anımsayınca kıpır kıpır eden şeyler olmalı derim.
Olmuyor
Ne kötü..
Yok be iyiyim aslında niye kötü dedin ki şimdi aq
Şu küfürü nokta gibi imla kuralı gibi her şeyin ardına kullanmanız da moda oldu yani.. Çok çirkin...
Kötü dedim çünkü insanın içini kıpır kıpır yapan, anımsadıpında mutlu olduğu şeyler olmalı bence...
Ya kankacım ben normal hayatımda da sosyal hayatımda da o küfürü imla kuralı gibi kullanıyorum
Ve nasıl kullanıyorsam öyle yazıyorum aq ne takılıyorsun sana mı küfür ediyoruz ya aaaa
Yok abicim havaya söylüyorsun ama diyalog olunca görmezden gelinmiyor takdir edersin ki
Çirkin işte o kadar.
Olum benim ağzım bozuk ya bunun için özür mü dilemem gerekiyor
Teşekkür mü etmemiz gerekiyor
Ben böyleyim demekle olmaz. Hele şu iğrenç kelime şu sıralar kızlı erkekli herkesin ağzında. Her cümlenin bitişinde nokta görevi görüyor resmen. Çok ayıp ya
Allah aşkına kaç yaşındasın
23
Abi niye 45 gibi konuşuyorsun ya
Olgunluk yaşla her zaman paralellik göstermiyor.
Medeni çerçevede sağlıklı bir sohbet yürütebilmek için yaştan daha fazlasına gereksinim duyuluyor mesela
Ay sen nasıl bir kralsın ya
Bir pisliğin sesi.
🥲