16 17 yaşındayken işlediğim günahlarla yaşamakta zorlanıyorum ne yapmalıyım?

Artık zina bile yapmıyorum ama faydası yok. Huzur bulamıyorum suçluluk içinde boğuşup duruyorum. Ben 16 17 yaşındayken bir ton yanlış yaptım annem babam peşimde mahvoldu onların ahını aldığımı düşünüyorum onlar çok mu iyi anne babaydı değildi ama yine de beni kurtarmak için çabaladılar. O yolda başıma neler geldi bir bilsen. Zina yaptığım kişilerden biri bana tecavüz dahi etti ama önemi yok ki. Herkes beni suçluyor. Onunla bununla yatarken bunların sonuçlarını düşünseydin diye. Yıllardır azap çekiyorum huzur bulamıyorum benim saflığımı cahilliğimi suistimal edenler hatta bana tecavüz eden bile evlenmiş çocuğu olmuş benim her günüm cehennem gibi geçiyor. Birilerinden şikayetçi olduğum için bile suçlandım insanlar tarafından. Burdan bakir olan biri bile çıkmış kul hakkı var tabi tövbe ile huzur bulmaman normal yazmış bana tecavüz eden kul hakkına girmiş olmuyor ama değil mi?

Güncellemeler
+1 yıl
Allah destek olan insanlardan razı olsun
16 17 yaşındayken işlediğim günahlarla yaşamakta zorlanıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla