Güncellemeler
+1 yıl
İştahsızım yemek yemeyip 2 gündür sadece sakız çiğnemekten midem bulanıyor artık. Kaybetmek istemediğim biri var ama benimle bağını tamamen kopardı mı koparmadı mı hiçbir şey söylemediği için kendimi yiyip bitiriyorum
Ne iyi gelir arkadaşlar? Kendimi çok kötü hissediyorum umarım yardımcı olan birileri olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
git o kisiye yaz ne halde oldugunu tek bir cevap istedigini soyle konusmadikca kendini yer bitirirsin. sonra da kalk agzina bikac parca sey at. yemek kasigini buzluga at 1-2 saat sonra al gozlerine koy iyi gelir
2 gündür yazıyorum buradan ve belli ki inadından hiçbir şey söylemiyor 2 günde 2 yaş almış gibiyim
seni onemsemeyeni sende onemseme git toparlan herkes bi gun gider kimsenin sonsuza dek yaninda kalacaginin garantisi yok
Problem nedir neden ağlıyorsun
Sorunun kaynağına bağlı
Ağlama sebebin nedir
Güncellemede çok detaylı olmasa da yazmaya çalıştım
Bu esnada o ne yapıyor dersin
Takmıyor bile ne yaptığı az çok belli
Sende seni takmayan biri için mi yapıyorsun bunları
Maalesef. Keşke erkeklerin büyük çoğunluğu gibi ben de rahat kafada olabilsem ama zor, böyle giderse kendi kendime bir rahatsızlık getireceğim zaten en sonunda
O ne demek
Böyle giderse hasta edeceğim yani kendimi
O zaman bi silkelen kendine gel aklını kullan
Teşekkür ederim, deneyeceğim, olay çok yakın zamanda olduğu için zor geliyor ama yine de uğraşacağım
Emin ol hepsi geçiyor bir gün geriye dönüp baktığında sadece tatlı bir tebessüm ederek anarsın bu günleri ilk günler normal böyle olması
Çayla yıka
Konu ne
Neden peki
Sorun neydiki acaba
Niye agliyon ki