Bir Arapça yazı gördüm ayette denebilir tam olarak anlayamadım? anlamı ne yardım eder misiniz?

Kaç ay oldu bir türlü anlamını bulamadım

anlamını geçtim hangi ayet olduğunu bile bilmiyorum. Ayet mi onu da bilmiyorum Türkçeye çevirdim değişik cümleler çıktı.

Aşağıya Arapçasını ve çevirilmiş Türkçesini bırakıyorum

وإذا كانت همومك كبيرة فلا تلتفت، ففضل الله في الآفاق أعظم، ومن يعزّي قلبًا حزينًا إلى درجة الغم إلا الله، سيأتيك ما ترجوه يومًا ما. لذا، حتى لو تأخر الأمر، لا تتعجل، لا داعي للذعر.

Endişeleriniz büyükse aldırış etmeyin, çünkü Allah'ın ufuklardaki lütfu daha büyüktür ve keder derecesine varan kederli bir kalbi Allah'tan başka kim teselli edebilir ve umduğunuz şey bir gün size gelecektir. Bu nedenle geç de olsa acele etmeyin, paniğe kapılmayın.

bakar misiniz değişik bir anlam çıkıyor neden böyle çeviri çok kötü ya

Bir Arapça yazı gördüm ayette denebilir tam olarak anlayamadım? anlamı ne yardım eder misiniz?
Cevapla