İnsanların arasındaki olaylardan etkilenir misiniz yoksa beni ilgilendirmez onların arasında olmuş bitmiş bir şey mi dersiniz?

Biriyle bi problem yaşadınız size hata yaptı ve bu yüzden arkadaşlığınızı sonlandırdınız. belki size yalan söyledi, bunu da ortak tanıdığınıza anlattınız ve o da etkilenip mesafe koydu. sizce mesafe koyan kişi haklı olmuş olur mu? bence olmaz, çünkü her insan bazen hata yapabilir ve birine bi yanlış yapılması bize de yapılacağı anlamına gelmez. hepimiz insanız hata yapmamak imkansız. önemli olan ders almak.

İnsanların arasındaki olaylardan etkilenir misiniz yoksa beni ilgilendirmez onların arasında olmuş bitmiş bir şey mi dersiniz?
Cevapla