Her yere sıçratıyosunuz iğrenç varliklarsınızzzz. Hadi sıçramasını düşünmüyorsunuz, sağlığınızı da mı düşünmüyosunuz.
Ciddi soruyorum oturarak yapanlar var mı?
Her yere sıçratıyosunuz iğrenç varliklarsınızzzz. Hadi sıçramasını düşünmüyorsunuz, sağlığınızı da mı düşünmüyosunuz.
Ciddi soruyorum oturarak yapanlar var mı?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
31Cevap
Çocukluğumdan beri oturarak yaparım ayakta yaparsam o üstümle hiç bir şey yapamam.
Klozete sıçraması mümkün değil zaten klozetin kapağınıda açıp yapiyoruz. Diğer wc lerce doğru sicrar
Klozette de sıçrar ıyy
Kapak açık nasıl oturulan yere sicrarki. Bizde ilkaki oturtarak çiş yaptiracaksiniz
Dışarıda tuvalet olmayınca oluyor ve onun haricinde oturarak yapmak daha sağlıklı tabi ileride sorun yaşamamak için.
Oturarak değil hafif çömelerek yapılmalı ama yapan kimse yok ki 😅 40 yaşında başlar sorunlar aman amannnnn
Abi bari tuvalette şu erkekleri rahat bırak nasıl işemek istiyorsa işesin
Ahah ilerde kocana da dersin, nasıl istersen işe askim , istediğin kadar sicratabilirisn.
Hep oturarak yapıyorum. Acelem olduğunda ayakta yaparsam da yıkamadan çıkmam.
E tabi ben hep oturarak yaparım ayakta zararlı dediğin gibi
evet haklisin
ayakta işemek hem gunah hemde bilimsel olarak kanitlandi prostata sebep oluyor sağlığa zararli hijyenik de degil
oturarak ihtiyacımı görüyorum ben
Nornal şartlarda çömelerek yaparım ama mecbur kaldığım zamanlarda ayakta yapıyorum.
Senin kocan her yere sıçratıyor duvarlara işiyor diye herkes öyle değil
O an direk deliği denk getirip bitiriyoruz işi hicte sicramiyo
Delikten sıçrıyoooooo
Denk getiremeyen e birsey diyemem bende olmuyo😁
Oturarak yaparım ama her yerde pisuvar var teşvik ediliyor sağlıkla oynanıyor algıe
Deliği hiç kaçırmam. Ayakta gözüm kapalı işerim. Öyle master olmuşum
oturarakta yapıyorlardır bence insan yorulur
Ben oturarak yapıyorum
Cişimiizi nasıl yaptığımıza da karış 😛
Ben hep oturarak yapiyorum
Alaturka ise comelerek isiyorum
İyi misiniz bu nasıl bi genelleme yaa
kocan yapıyor diye herkes aynı değil
Bİr o kalmıştı karışmadığınız :)
Oturarak yapmak sağlık açısında da iyi oluyor
Her zaman oturarak yapıyorum ben
Herkes öyle değil ama
Ben yapmıyorum, iğrenirim.
Direkt deliğe nişanlıyom
Ne farkı var ha oturmuşuz ha ayakta yapmışız.
Uzun ya ondan aslında oturarak yapmak lazım
Namaz kılanlar oturarak yapar asla ayakta yapmaz
+++
Ayakta yapmıyorum
Oturmak zor geliyor aceleden
Sorun olmuyor ki
Çok rahat oluyor ya
Cunku aptallar
Niye öyle dedn şimdi
Ben yapmıyorum