Çok alakasız, manasizca çekilmiş 😃sakalima falan bakmışım muhtemelen?

Çok alakasız, manasizca çekilmiş 😃sakalima falan bakmışım muhtemelen?

Sonradan çok manasız geldi bu foto bana
Liman ve deniz manzaralı, gayet güzel bence 🙂
Teşekkürler 👍
Denizi ayrı seviyorum, verdiği huzur bambaşka. ya da deniz kenarında doğdum büyüdüm ondan
Yaa ne güzel bende severim denizi
Çok güzel 🙂👍🥀
Cevap
0Cevap
Bir sürü var fmdmd
Evet çok var
Şey..
Ney,🙄
Hoş..
Ney hoş anlamadım ne diyorsun,🙄
Duvar deseni diyorum knk
Evet öyledir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?