Insanoğlu doyumsuzdur sürekli bişiler ister; bugün boy ister , yarin yayıflamak, öbürgün para, şan söhret, sonra kariyer, çoluk çocuk ister... neyin eksikliğini hissediyorsak ondan isteriz, insanlar olarak elimizdekinin kıymetini şükretmeyi öğrenmemiz gerekir
13 Yorumla
Soran+1 yılHaklisin :d
Soran+1 yılAinen :d
En İyi Cevaplar
+1 yılsemersiz kalma hatun :D
https://i.hizliresim.com/bg2238.jpg24 Yorumla
Soran+1 yıl:D ya senin yorumlar beni gülmekten öldürüyor
- +1 yıl
:D valla bak ; soruları gördüğüm anda aklımdan ne geçiyorsa direk onu yazıyorum ya da yapıyorum. sonucu bunlar oluyo kusurabakma :>) iyi günler.
- +1 yıl
hey ne zahmet ettin :D yıldız için Teşekkürüm Desin :>)
Soran+1 yılRica ederim :d
bende 1.76 boyundayım ve hiçbişe yapmadım uzasın diye ama 1.70 olmak isterdim açıkçası...
02 Yorumla
Soran+1 yılboyun tam ideal işte
+1 yılEvet kısa boyun basket filan oyna 20 olmadıysan belki uzar :)
01 Yorumla
Soran+1 yıl20 yim 21 den gün aldim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
75Cevap
Boy 21 yaşına kadar uzar ama kızlarda değişikti sanırım. Çekebiliyosan barfiks çek, demirine asılı kal 5 dakika kadar, vücudunu iyice germelisin. Ayrıca;
-Akşam 22:00 da uyu sabah 7:00'da kalk.(Tabi yapabiliceksen :P Büyüme hormonu salgılanan saatler bunlar)
-Sabah akşam süt iç :D
-Günde 300-400 kere zıpla, kendine program yap yemekten önce zıpla mesela.
-Esneme hareketleri yap.14 Yorumla
Soran+1 yılHah bana bunlarla gelin :d Bu programa uyarsam düzenli, uzar mi?
Soran+1 yılTamam, sağ ol :)
+1 yılSigara v. s kullaniyomusun?
Benim boyumda 180cm te dur sebep olarak sigarayi goruyorum ama bu saatten sonra uzamasi zor , bol protein ve spor yani esneme hareketleri ile belki biraz daha uzayabiliriz :D03 Yorumla
Soran+1 yıl16 yasinda sigara ve alkol kullanmaya basladim, ondan 1.72 kaldim :( Yoksa 1.83 de olurdum, genetik olarak sansliydim bu konuda. Diyete falan da girdim lisede, düzenli beslenmedim. Benim yerimde olup da genetik olarak sansli olmayan sülalesi kisa boylu olan surekli sigara icen ve alkol kullanan bir kiz olsa hic uzamazdi, 1. 50 1.60 kalirdi. Yani ben bu 1.72 boyumu beslenmeye, spora değil de genetigime borcluyum
- +1 yıl
Bu saatten sonra ancak protein paklar bizi, yinede kisa sayilmayiz , sutten vazgecme olur mu olur
Soran+1 yılHer gece icecegim artik :d
Bak demin gördüm 1.50 boylarındaydı bide şemsiye acmış yeminle yürüyen mantar sandım :) ondan olmadıgına şükür et
at degılde taysın atlaşmak yaşın gecmiş ama yinede dene icinde kalmasın basket voleybol filan oyna :)00 Yorumla- Diğer konusunda 3,6b cevap paylaştı.
+1 yılhttps://www.youtube.com/watch?v=7aLI5ncG5Ao#t=329
05:30 dan sonrasını dinle :D08 Yorumla
Soran+1 yılUlan video linki atmayin ya :d Guldum. d
- +1 yıl
AmamAT diyince yıllar önce seyretmiştim ve aklımda kalmıştı bu çook ta kullanmıştım at buldum at diye geyiğin yapmiştim yani,
- +1 yıl
Ve yıllar sonra harbiden AT BULDUM 180 lik :)
Soran+1 yılGüzel :) Ne mutlu
- +1 yıl
Darısı sana inşallah sende AT olur ve beyaz atlı prens teki gibi bir prens denk gelri sana binecek :D
- +1 yıl
ohaa ne dedim laaa ben :P
Soran+1 yılBoyle sorularda abazalari, sapiklari iyi biliyor, taniyoruz haydi rast gele
- +1 yıl
Sapık ve abaza mı olduk?
Senin espir mizah anlayışına tükürem ben :D
bir kız kendine at gibi olmak istiyorum dermi yahu boyun uzamış ama sanırım başka bir taraf eksik kalmış sende farkında değilsin
11 Yorumla
Soran+1 yılDehalarin zekasi sönük kalir yanimda :)
Boyla ne alakası var ya bence gayet ideal uzun boylusun yeterli fazlası erkek gibi durar itici gelir bence kişisel görüşüm 160 171 72 ideal fazlası öğğ :)))
011 Yorumla
Soran+1 yılTamam bro :d
Soran+1 yılMakarasina diyorum, kiro sozu olduğundan guluncume gidiyor :d
Soran+1 yılAydinim, kendimi ovmeyi sevmem :)
Soran+1 yılHadi ya, ciddi misin :d
Soran+1 yılG. t sensin daha fazla feryat figan etme. Beyine gelince dehalar bile sonuk kalir yanimda. Egom sana mi batiyor sana ne? Bu seviyesiz cevabina kufür ederdim de senin gibiler için hesabimin silinmesini göze almam, icimden ettim :)
Soran+1 yılBu tepkinden de cahil olduğunu anlamis olduk, keza gocundun :)
+1 yılyaş 20 olmuş uzaması imkansiz ama boyun çok güzel ülke ortalaması kızlarda 162 iken dert etmene gerek yok
01 Yorumla
Soran+1 yılBir 5 6 cm uzasam hic fena olmaz :d
Diğer konusunda 555 cevap paylaştı. pideeeeeeeeeeeeee pide pide :D cast pide pide yi :D
01 Yorumla
Soran+1 yılKihkihkih
- Diğer konusunda 813 cevap paylaştı.
+1 yıl172 iyimniş yaaa.. koptum at gibi diyon :)) benimki 169
02 Yorumla
Soran+1 yılMakarasina argo tabir kullandim ya :d
- +1 yıl
hımmm tamam canımm :)
Diğer konusunda 12,8b cevap paylaştı. Zaten atsın kardeşim neyin çabası bu :D
hem bu saatten sonra da uzamaz boyun boşuna uğraşma01 Yorumla
Soran+1 yıl:((
+1 yılCanısı gökyüzüne mi dokunmak istiyosun napıcan o kadar boyu bak koca bulamazsın erkekler minyonlardan hoşlanıyo haberin olsun :)
00 YorumlaDiğer konusunda 4,3b cevap paylaştı. Atlar güzel hayvanlardır çok asillerdir seni anlıyorum 1,72 de bir bayan için fena bot değil yani topuklu giyersin at gibi olursun
00 Yorumla
+1 yılBunun yöntemi bende ciddi diyorum , yaz istersen söyleyim . 1.93 benim boyum
05 Yorumla
Soran+1 yılSoyle, kesin uzar mi :(
- +1 yıl
mesaj atar mısın? Evet
Soran+1 yıl1 xperim, biraz sonra gizliden cikarsam sen bana atarsan sevinirim
- +1 yıl
Tamam çık atıyım bekliyorum
Soran+1 yılMesaj atabilirsin
La bir git 20 yasinda uzayacakmis zaten ortalamanin cok ustundesin :D
02 Yorumla
Soran+1 yıl:d bana ne, uzamak istiyorum
+1 yılben de küçükken hep 172 olmak isterdim ama 162 de kaldım biz ne yapalım? :)) çok iyi boyun bence yoksa ülkemizde erkek bulman çok zorlaşabilir :)
00 Yorumladaha ne istiyorsun canısı 1.72 sin işte normal kızları düşün ve aklına gelen ilk şeyi düşün puahaha diye gül.
02 Yorumla
Soran+1 yılYa zaten daha uzun olmak istiyorum dun de burada karsi cinsten bir gereksiz 1.72 normal bir boy, uzun falan değilsin, bu kadar egonu şişirme dedi :( Daha uzun olmaliyim, en büyük en uzun ben olmaliyim asdjgh
En yakın at çiftliğin bir uğra bakalım nasıl besleniyorlarmis :D
01 Yorumla
Soran+1 yılGirgir geçme bro
Diğer konusunda 3,5b cevap paylaştı. Ya napcan basketbolcu gibimi gezicen ortalıkta 1.80 olup :dşuan idealsin hatta genel olarak turk kızlarına görede uzunsun:)
00 Yorumla
+1 yılAt gibi olmak istiyorsan bir atla çiftleşmelisin :) nedir bu hayvanlara benzeme meraki... Erkeklerde de söyle bir durum var... keşke benimkide at şeyi gibi olsa ;)
05 Yorumla
Soran+1 yılTerbiyesiz!
- +1 yıl
Ya ne alaka aslı doğrusu bu... sende saçma sorular sorma o zaman.. yalan sölüyorsam düzeltin beni
Soran+1 yılBurasi kizlarsoruyor girdigin sitenin adini bilmiyorsun sanirim, istediğim soruyu sorarim. Bu sana seviyesizce konuşma hakkini tanimaz :)
- +1 yıl
Seviyesizlik bunun neresinde... çok temzsin ya sen...
Soran+1 yılEvet, temizim, sen kendine bak, adam olun az
evet şuanda eşeksin. uzamz bu yaştan sonra boyun bayan eşek ;)
02 Yorumla
Soran+1 yılDüzgün konuş bro
20 cm ye uzar :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
02 Yorumla
Soran+1 yıl:((
At gibi olmak istiyorsan seyise başvur.
Edit:Seyislik belgem mevcuttur.00 YorumlaBu halinlede binilirsin merak etme senin yeterki at olmaya niyetin olsun😜😜😜
04 Yorumla
Soran+1 yılO anlamda mi dedik, uza git suradan ya :d
Soran+1 yılElini s.. benzemez o is, toto yemez, ortada değilim, sahibim var
- Diğer konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılBence çok idealsin at olmak yerine jokey olursan daha makbul
01 Yorumla
Soran+1 yılHimm :(
Gizli Üye(30-35)+1 yılSalak mısın fazla uzatma en uygun kısa 165 dir ama seninki idare eder hadi bu kadar abartma
03 Yorumla
Soran+1 yılUzun olmak istiyorum :(
Cevap sahibi+1 yılYa bu kadar uzulme eğer fazla uzatmak istersen sana erkek 1.85-190 gerekecek evliliği için
Cevap sahibi+1 yılBenim 1.69 ben uzatmayi düşünmüyorum neyse
Gizli Üye(30-35)+1 yılNe iğrenç at gibi falan.188 im 170ten uzun kız istemezdim napcan at olup
02 Yorumla
Soran+1 yılBoyu boyuna olsun, niye kendinden kisa kizlarla cikiyorsun ki
Cevap sahibi+1 yılZayıf çıtı pıtı olsun istiyorum iriler kilolu oluyor genelde. yoksa çok zayıf olsun 180 olsun sorun değil ama at gibi olmak kötü ya
Zerdüz palan ursan eşşek yine eşşektir sen fazla zorlama :)))
10 Yorumla
+1 yılşimdi kendini bilmezin biri çıkıp; "at gibi olmak istiyorsan bindiricen" derse şaşırma...
00 Yorumla
+1 yıltopuklu giydin mi ideal olursun canım boşver daha fazla boyu gidip basketci adamda bulacak degılsin
00 Yorumlayane şöle sana bakan at gibi karı denmesinmi istiyon
08 Yorumla
Soran+1 yılYa zaten diyen diyor, birilerinin deyip dememesi pek onemli degil, kendim daha babayiğit daha boylu olmak istiyorum
Soran+1 yılSacmalik, diyen hobbitlere de diyor. Alakaya gel
Soran+1 yılSulalem uzun, kadinlarin kimisi 1.75 1.76 boyunda, ben erken yasta alkol ve sigara kullandigim için 1.72 kaldim
Soran+1 yılSağ ol :)
Olm 180 Olunca At Gibi Olmazsın Katır Gibi Olursun... Bari 190 Deseydin
07 Yorumla
Soran+1 yılKiskanma asdjgh
Soran+1 yılBelli, pek bir kiskandin :d Ne erkeği ya :( kadin gibi kadinim
Soran+1 yıl:(( pembisim
+1 yılİdeal boydasın neresını begenmıyorsun daha uzamaz zaten
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılUzadın mı, paylaşır mısın, benden uzunsun bu arada:)
00 YorumlaDiğer konusunda 1,1b cevap paylaştı. Zaten bizim ytoplum ortalamasına göre at gibisin işte
00 Yorumlahahah baya bir çalışman lazım at gıbı olmak için :D:DP:P
00 Yorumla
+1 yılArtık uzamaz zaten ama 1.72 çok güzel bir boy.
01 Yorumla
Soran+1 yılSağ ol :((
O yaştan sonra 8cm uzamak çok zor.
01 Yorumla
Soran+1 yıl:((
+1 yılAlttan kriko vuralim biraz
01 Yorumla
Soran+1 yıl:d hehehe
+1 yılsen at olunca semer vuran çok olurmuş
01 Yorumla
Soran+1 yılİçiniz fesat :d
Boyun iyi zaten abartma daha fazla
01 Yorumla
Soran+1 yıl:((( :d
+1 yıl180 boy ii değil ya senin boy ideal
10 YorumlaDiğer konusunda 2,7b cevap paylaştı. uzama z artik boyun guzel ya iste daha ne istiyon
00 YorumlaDiğer konusunda 3b cevap paylaştı. Yirmiden sonra uzamaz..
00 Yorumla
+1 yıl15 cm topuk giy asdfaa
02 Yorumla
Soran+1 yılOlmaz, boyum uzun olmali, bari 1.76 oluyum :( :d
- +1 yıl
Ben böyle de severim sıkinti yok :D
+1 yılat gibi olma sonra gelen biner giden biner :D
01 Yorumla
Soran+1 yılTerbiyesiz!
Daha uzamazsın malesef Midilli olarak kalıcaksın
01 Yorumla
Soran+1 yıl:((
+1 yılBu yaştan sonra sanmıyorum.
00 Yorumla
+1 yılGrow Taller egzersizleri :)
05 Yorumla
Soran+1 yılYapip, faydasini gördün mu
- +1 yıl
1.75 ten 1.81 oldum
Soran+1 yılbaşlıyım bir an önce :d
- +1 yıl
Başla başla :D bırakmasaydım daha da uzardım ama fazla istemiyorum zararlı bana
Soran+1 yılsağol :d
+1 yılben seni böyle kabul ederim?
01 Yorumla
Soran+1 yılCansin :d
- Diğer konusunda 11,4b cevap paylaştı.
+1 yılbende jokey olmak istiyorum dermişim
01 Yorumla
Soran+1 yıl:(((
20 yasından sonra boy uzamaz
00 Yorumla
+1 yılBu yastan sonra uzamak zor
00 Yorumla- Diğer konusunda 14,3b cevap paylaştı.
+1 yıluzamaz at gibi olamazsın kilon nasıl
02 Yorumla
Soran+1 yıl56 ...
- +1 yıl
ee zaten yarı at sayılırsın bir şey olmaz
+1 yılAtları da seviyoruz :D
04 Yorumla
Soran+1 yılBiliyore
- +1 yıl
ilgi de duyuyok. d
Soran+1 yılGüzel
- +1 yıl
Neyse ben gider o zaman :D
Gizli Üye(36-45)+1 yılyüksek topuklu giyy :))
04 Yorumla
Soran+1 yılTopuklu istemiyorum :( Topuksuz uzun olmaliyim topuksuz :(
Cevap sahibi+1 yıltopuklu sevmiyor musun? :) bence giymelisin mesela 17 cm olanlardan :D topuksuz çok zor malum ancak converse ler var düz ama topuğu olan. belki onlar ile biraz daha uzarsın
Soran+1 yılseviyorum ama bir 5 6 cm daha uzasam hiç fena olmaz :) Platform topuklu giyiyorum genelde. Dolgu spor da giyinirim bazen
Cevap sahibi+1 yılstiletto da kullanmalısın bence. çok tarz duruyor ama yüksek olanları :)
Gizli Üye(36-45)+1 yılAt gibi olursan binenin çok olur :))
011 Yorumla
Soran+1 yılAinen ainen
Cevap sahibi+1 yılAİ Aİ :))
Soran+1 yılYolda gorsen dibin duser, ben yüz vermem. Uza git suradan sazan :d
Cevap sahibi+1 yılNerden biliyon ben atlara balmam eşşeklere bakarım gözleri güzel en azından :)))
Soran+1 yılTovbest
Cevap sahibi+1 yılYanlış anlama ama sen soruyu sorarken yanlış sordun ilk başta eğer at gibi lafzı olmasaydı soruda daha düzgün cevaplar alabilirdin...:)
Soran+1 yılSite hanzodan ve abazadan geçilmiyor bunu bile bile sordum, ayrica biraz mizah tasimasini kendim istedim, beni tanimiyorlar, etmiyorlar. İstedikleri gibi bik bik etsinler, bak mantigini kullanan insanlar da mevcut. Yoklukta olup da lafi baska bir yerlerinden anlayip, mizahin tadini kacirmayan calisanlar için de yüce yaradanla iletişim içerisine girmek istiyorum, Tanrim yaratiyorsun bari takip et :d
Soran+1 yılVe sunu da unutma, her zaman ilgi çekici bir baslik ve detay daha çok cevap getirir :)
Cevap sahibi+1 yılBenim anlatmak istediğim düzgün cevaplar istiyorsan düzgün başlık atman gerektiği konusunda aslında ama sen pik yapmak istediysen iş başka tabi ozamanda yorumlara kendini hazırlamış olmalısın ve bende dahil olmak üzere epey bir işe yaramayan yorum mevcut... bu siteye çoğu kişi eğlenmek amaçlı giriyor zaten öyle sorularıda görünce kaynatmak istiyorlar haliyle.. Allah bazı şeylerin cezasını öte tarafa bırakıyor takip herzaman var yani kafan rahat oldun :))
Soran+1 yılKaidelere uyarak istediğim soruyu sorarım, istediğim gibi keyfime bakarım. Yorumlara da cevap verme hakkım var, kimse gelip de bana sana binen olur ya da aranıyorsun türünden laflar edemez, ederse de laf yer :) Kaynatabilirsiniz, ama fazla cıvıtmadan, bu soruya bakarak bile art niyet düşünenler mevcut.
Cevap sahibi+1 yılBende onu anlatıyorum zaten istisnalar kaideyi bozmaz durmak yok yola devam :))
+1 yılmaalesef canım sen taylığa devam ett u zamaz artık
00 Yorumlaboş boş sorular sorup benım canımı sıkmayın ulan
00 Yorumla
+1 yılnedir bu at olma isteği kimi bindirecen.
00 Yorumla
+1 yılboyun iyi daha ne istiyorsun.
at gibisin zaten.00 Yorumla- Devamını Gör (28)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar