Master card la maestro birbirinden farklı mı?

ikisininde simgesi birbirine benziyo. gecenlerde bir siteden alışveriş yapcaktım. kapıda ödemede 5 lira fazla alıyolar. baktı kredi kartı veya banka kartıyla ödeme yazıyo. aa dedim banka kartıylada ödeniyomuş falan ona tıkladım. yalnız benim kartımın üstünde maestro yazıyo, sitedeki ödeme yapılabilecek kartların üstünde visa veya master card yazıyo. aynı olduklarını düşünerek kartımın bilgilerini yazdım ama ödememi kabul etmedi. bu yüzden mi sizce. bide mesai saatleri dışında yapmıştım onla alakası olabilir mi?
Master card la maestro birbirinden farklı mı?
Cevapla