Kamuya yerleşmek için ter döken insanlari niye @ptal yerine koyarlar detaya gel?

Tamam maaşı az da sizin özel sektörde garantiniz yok iki gün sonra k*çınıza tekme yiyip kapıya konma ihtimaliniz çok yüksek doktor degilsin bisey değilsin yani. Okulu bırakıp kurumsal bı firmada çok yükselen arkadaşim şimdi markette reyon görevlisi asgari ücretle. Esnafliga bile garanti gözüyle bakmioruz biz. Devletin vereceği maaşı küçümseyip ter dökenlere gülenler k*clarina iki gün sonra tekmeyi yer umarım aminnnnnn😂

Kamuya yerleşmek için ter döken insanlari niye @ptal yerine koyarlar detaya gel?
Cevapla