Şimdi eski sevgilim bir kızla ortama geldi işte arkadaşlar ben biliyorum yani sonra ben yoktum arkadaşım görmüş içli dişli hallere girmişler maksat dikkat çekmek arkadaşım dedi senin ki bir kızla gelmiş ben de dedim nasıl biri dedi uzun boylu bir kız falan sonra ben de dedim ki bir tane var öyle bir arkadaşı o da he olabilir dedi. Daha sonra ben geldim çocuk kıza kas göz yaptı maksat kiskandirma ben biliyorum zaten arkadaşım tutturdu çok samimilerdi falan ben kiskandirma olduğunu biliyorum çünkü çocuğu tanıyorum. Neyse sizce arkadaşımın ilk baş he arkadaşı olabilir diyip sonra çok samimilerdi sevgilileri demesi saçma değil mi? Sonra ilk sarıldılar mi dedim yok sarılma yoktu dedi bir hafta sonra sarıldılar falan diyor normal mi sizce ya başka arkadaşıma sordum sarılma yok falan dedi kız da hemen beni yanlış yonledirmis gibi ama çok yakındı demesi saçma değil mi (bu arada öğrendim kıskandırma yapmışlar.) Arkadaşım sacmalamiyor mu sizce?
Şimdi eski sevgilim bir kızla ortama geldi işte arkadaşlar ben biliyorum yani sonra ben yoktum arkadaşım görmüş içli dişli hallere girmişler maksat dikkat çekmek arkadaşım dedi senin ki bir kızla gelmiş ben de dedim nasıl biri dedi uzun boylu bir kız falan sonra ben de dedim ki bir tane var öyle bir arkadaşı o da he olabilir dedi. Daha sonra ben geldim çocuk kıza kas göz yaptı maksat kiskandirma ben biliyorum zaten arkadaşım tutturdu çok samimilerdi falan ben kiskandirma olduğunu biliyorum çünkü çocuğu tanıyorum. Neyse sizce arkadaşımın ilk baş he arkadaşı olabilir diyip sonra çok samimilerdi sevgilileri demesi saçma değil mi? Sonra ilk sarıldılar mi dedim yok sarılma yoktu dedi bir hafta sonra sarıldılar falan diyor normal mi sizce ya başka arkadaşıma sordum sarılma yok falan dedi kız da hemen beni yanlış yonledirmis gibi ama çok yakındı demesi saçma değil mi (bu arada öğrendim kıskandırma yapmışlar.)
Şimdi eski sevgilim bir kızla ortama geldi işte arkadaşlar ben biliyorum yani sonra ben yoktum arkadaşım görmüş içli dişli hallere girmişler maksat dikkat çekmek arkadaşım dedi senin ki bir kızla gelmiş ben de dedim nasıl biri dedi uzun boylu bir kız falan sonra ben de dedim ki bir tane var öyle bir arkadaşı o da he olabilir dedi. Daha sonra ben geldim çocuk kıza kas göz yaptı maksat kiskandirma ben biliyorum zaten arkadaşım tutturdu çok samimilerdi falan ben kiskandirma olduğunu biliyorum çünkü çocuğu tanıyorum. Neyse sizce arkadaşımın ilk baş he arkadaşı olabilir diyip sonra çok samimilerdi sevgilileri demesi saçma değil mi? Sonra ilk sarıldılar mi dedim yok sarılma yoktu dedi bir hafta sonra sarıldılar falan diyor normal mi sizce ya başka arkadaşıma sordum sarılma yok falan dedi kız da hemen beni yanlış yonledirmis gibi ama çok yakındı demesi saçma değil mi (bu arada öğrendim kıskandırma yapmışlar.) Arkadaşım neden böyle davraniyor
Erkekler Ne Diyor
Dertleşirim ama yazışamam öyle konuş ben dinlerim gerekince konuşurum
Ohoo 1 kamyon adam dökülmüş seç beğen al.
Derdim varda anlatmak istemem ama dinleyebilirim
Gerek yok sanırım dertleşmek için
Neden sadece erkekler?
Olur, dertleselim
Valla hiç dert dinleyecek kafada değilim şu an
Olur
Şimdi eski sevgilim bir kızla ortama geldi işte arkadaşlar ben biliyorum yani sonra ben yoktum arkadaşım görmüş içli dişli hallere girmişler maksat dikkat çekmek arkadaşım dedi senin ki bir kızla gelmiş ben de dedim nasıl biri dedi uzun boylu bir kız falan sonra ben de dedim ki bir tane var öyle bir arkadaşı o da he olabilir dedi. Daha sonra ben geldim çocuk kıza kas göz yaptı maksat kiskandirma ben biliyorum zaten arkadaşım tutturdu çok samimilerdi falan ben kiskandirma olduğunu biliyorum çünkü çocuğu tanıyorum. Neyse sizce arkadaşımın ilk baş he arkadaşı olabilir diyip sonra çok samimilerdi sevgilileri demesi saçma değil mi? Sonra ilk sarıldılar mi dedim yok sarılma yoktu dedi bir hafta sonra sarıldılar falan diyor normal mi sizce ya başka arkadaşıma sordum sarılma yok falan dedi kız da hemen beni yanlış yonledirmis gibi ama çok yakındı demesi saçma değil mi (bu arada öğrendim kıskandırma yapmışlar.) Arkadaşım sacmalamiyor mu sizce?
Iyi bir dinleyiciyim buyrun
Evet buyur
cinsellik var mı
Yok hayır
Hayır istemiyorum
Dinlerim derdini
Yok.
Konu ne
Ben
Olur
var gel
Tabi ben müsaitim
Sorun nedir
Var
Olur konu ne
Konu?
İstersen dertleşelim
Şimdi eski sevgilim bir kızla ortama geldi işte arkadaşlar ben biliyorum yani sonra ben yoktum arkadaşım görmüş içli dişli hallere girmişler maksat dikkat çekmek arkadaşım dedi senin ki bir kızla gelmiş ben de dedim nasıl biri dedi uzun boylu bir kız falan sonra ben de dedim ki bir tane var öyle bir arkadaşı o da he olabilir dedi. Daha sonra ben geldim çocuk kıza kas göz yaptı maksat kiskandirma ben biliyorum zaten arkadaşım tutturdu çok samimilerdi falan ben kiskandirma olduğunu biliyorum çünkü çocuğu tanıyorum. Neyse sizce arkadaşımın ilk baş he arkadaşı olabilir diyip sonra çok samimilerdi sevgilileri demesi saçma değil mi? Sonra ilk sarıldılar mi dedim yok sarılma yoktu dedi bir hafta sonra sarıldılar falan diyor normal mi sizce ya başka arkadaşıma sordum sarılma yok falan dedi kız da hemen beni yanlış yonledirmis gibi ama çok yakındı demesi saçma değil mi (bu arada öğrendim kıskandırma yapmışlar.)
Var
Var acil hemde
Şimdi eski sevgilim bir kızla ortama geldi işte arkadaşlar ben biliyorum yani sonra ben yoktum arkadaşım görmüş içli dişli hallere girmişler maksat dikkat çekmek arkadaşım dedi senin ki bir kızla gelmiş ben de dedim nasıl biri dedi uzun boylu bir kız falan sonra ben de dedim ki bir tane var öyle bir arkadaşı o da he olabilir dedi. Daha sonra ben geldim çocuk kıza kas göz yaptı maksat kiskandirma ben biliyorum zaten arkadaşım tutturdu çok samimilerdi falan ben kiskandirma olduğunu biliyorum çünkü çocuğu tanıyorum. Neyse sizce arkadaşımın ilk baş he arkadaşı olabilir diyip sonra çok samimilerdi sevgilileri demesi saçma değil mi? Sonra ilk sarıldılar mi dedim yok sarılma yoktu dedi bir hafta sonra sarıldılar falan diyor normal mi sizce ya başka arkadaşıma sordum sarılma yok falan dedi kız da hemen beni yanlış yonledirmis gibi ama çok yakındı demesi saçma değil mi (bu arada öğrendim kıskandırma yapmışlar.) Arkadaşım neden böyle davraniyor
Seninkine yaziyir
Dertleşelim
Kuyruk olur