ben de namaz için niyetlenmiştim ama denemeye başladığım zaman garip garip sesler geliyordu ve bi şey beni izliyormuş gibi oluyordu böyle şeylerden biraz korkarım yapamadım... sen nasıl başladın?
Günahların veya yıldızının zayıf olması seni göremediğin varlıkların ve nefsinin daha çok etkisinde bırakıyor doğru yola yöneldiğinde seni saptırmaya çalışırlar
Unutmaki bunlar şeytanın oynadığı oyunlardır. Namaz kılmamamız için böyle vesvese verir. Bende çok korkarım ruhani varlıklardan. Ama Allah'ın karşılığında vereceği nimetleri düşün ve cehennemdeki azabı düşün. Kesinlikle yakın zamanda namaza başla şeytanın oyunlarını dinleme 😊
Ruhani varlıklardan korkmana hiç gerek yok sen adem oğlusun şeytandan daha üstün yaratılmış bir varlıksın onlara taviz veremedikçe hiçbir şekilde zarar veremezler onlarda bunun acizliği yüzünden insanları yollarından saptırmaya çalışırlar
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
https://kurul.diyanet.gov.tr/Cevap-Ara/224/istihare-namazi-nasil-kilinir-istihare-nasil-yapilir
Normal abdest yeterli namazdan sonra beynini boşalt ve bol zikir çek bir şey düşünmeden daha etkili olur
ben de namaz için niyetlenmiştim ama denemeye başladığım zaman garip garip sesler geliyordu ve bi şey beni izliyormuş gibi oluyordu böyle şeylerden biraz korkarım yapamadım... sen nasıl başladın?
Kolay olsun istiyorsan Nasuh tövbesi et öyle başla namaza
neden öyle oldu sebebini biliyor musun
Günahların veya yıldızının zayıf olması seni göremediğin varlıkların ve nefsinin daha çok etkisinde bırakıyor doğru yola yöneldiğinde seni saptırmaya çalışırlar
yıldızım zayıf ya çabuk nazara geliyorum
anladım sağoll
Unutmaki bunlar şeytanın oynadığı oyunlardır. Namaz kılmamamız için böyle vesvese verir. Bende çok korkarım ruhani varlıklardan. Ama Allah'ın karşılığında vereceği nimetleri düşün ve cehennemdeki azabı düşün. Kesinlikle yakın zamanda namaza başla şeytanın oyunlarını dinleme 😊
Yıldız'ın zayıfsa yıldız yuksektme var lakin bunu yapabilen çokkk nadir insan var seninde bunun için ibadetine yönelmiş olman gerekir
dediğin çok doğru Allahı çok seviyorum ondan başka kim bizi anlar ya da affeder
yıldız yükseltme ile ilgili bişeyler vardı youtubede denixem onları
Ruhani varlıklardan korkmana hiç gerek yok sen adem oğlusun şeytandan daha üstün yaratılmış bir varlıksın onlara taviz veremedikçe hiçbir şekilde zarar veremezler onlarda bunun acizliği yüzünden insanları yollarından saptırmaya çalışırlar
Deneme çoğu ters teper doğru bilgi değil büyük kısmı ya da etki etmez. Bu öyle basit bir şey değil işin ehli insanlarda YouTube ta gezinmiyor
ilk defa bu konuda açık açık düşğnen insanlar gördüm çok mutlu oldum ya kimse inanmıyoe böyle şeylere hatta dalga geçenler bile vardı çok yazık
Ahiretin vakti geldiğinde gerçeği görmezden gelenler çok büyük bir şaşkınlık olacak yaşadıkları azaplarda bile bu şaşkınlığı anlayamayacaklar.
gerçekten ya
Dünyada bir çaba için yaşayacaksan niyetin imanlı ölüm olmalı. Hicbirsey için geç değil ama bilincinde olup görmezden gelmek te hoş değil.
evet haklısın mesela imanlıyım diyip hiçbir şey yapmayanda var yani en basitinden sünnetler mesela
şunu anlamıyorum araplar nasıl müslüman ya
Bir tartışmaya girmek için önce tartışmaya açık yönlerini kapatmalı insan sigara içen birinin ya sigara sağlığa zararlı içme demesi gibi
normalde namaz kılarken öyle olmuyor değil mi
Niye yapiyonki istihare neden
bir işe karar verdiğin zaman (mesela evlilik) o iş hakkında hayırlı mı değil mi bunu en iyi Allah bilir.
Bu namaz da onla ilgili
Gusl al
Normal abdest yeter