Öncelikle okuyun lütfen cok merak ediyorum gorusunuzu. Benle tanismak istemisdi. Ben basta istemedim sonra konusduk ettik sonra dusundum ve nekadar iyi davrandigini ve ince seyler bile dusundugunu o gun biraz hoslanti oldu tanimak istedim. Meger sevgilisi varmis... hep sakladi benden. Keriz gibi bende diyorum neden gec cevap veriyor. Oysa o soruyordu beni ediyordu arkadasima hic yazmadi diye hayirsis vs. Bende yazdim yani bir nevi o yazdirdi. Sonra birgun dedi kardesimsin sevgili olrk gormuyorum. Iyide sen tanismak istedin? Neyse konusmadik sonra birsure. Gecen dsyanamadim hesap sordum. Neden sakladin neden benle tsnismak istedin? Istedim iste dedi. Sonra sen benim icin farklisin hepde öyle kalcaksin dedi. 100 defa sordum niye? boş ver dedi. Birgun debk dusersek derim dedi. Evleniceksin ne dernk dusmesi diyorum? Hic ummadigimiz bir zamanda yerde diyo. Söylemiyor asla söylemem diyo. fakat sevgilini sevmiyosun dedigimde seviyorum diyor. Ama bana umut veriyosun bu sekilde? Arkadasimada diyo biliyorum o hala bekliyor. iyi hos kiz seviyorum onu tam evlenilicek kiz ama onunla olmaz demis.
Bir erkek neden bunu yapar?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer