İbadetlerimi düzenli yapmaya çalışıyorum lakin namaz kılmayı zorla yapıyormuşum gibi hissediyorum içimden geliyor mu bilmiyorum?

Namazlarımı da düzenli kılıyorum ama sanki günah diye zorla kılıyorum bu düşünceyi kafamdan nasıl atabilirim burada hoca olanlar ya da kesin bilgisi olanlar bir cevaplayabilir mi🥺
İbadetlerimi düzenli yapmaya çalışıyorum lakin namaz kılmayı zorla yapıyormuşum gibi hissediyorum içimden geliyor mu bilmiyorum?
Cevapla