Ben gozlerini alamadi diyorum turkish anlamio musun? Ben karsi yoldaydim ordan basladi bakmaya onun oldugu tarafa gectim halen drvam etti arkasindan yurudum döndü markets gittiimi gordu gelmis pesimden
Senin mantığın da güzelmiş önce adama sapik dedin gömdün sonra jeep deyince kızı kezban yaptın adamı akladin bravo demekki jeepi olunca sana da farklı oluyormuş
Illaki beğendiği için tanışma ihtimalini düşündüğü için gelmiştir.
1
27 Yorumla
Soran
+1 yıl
Aynen bende oyle hissettim, uzun uzun bana bakti donup bakti nereye gidiyorum diye sonra bi baktim oda markette benim acelem vardi apar topar hizlica ciktim, ama nasil tanisacaktik ki?
Şenlik bir şey değil cesaret edip tanışmak isteyebilirdi ya da bir şey bahane edip konuşmaya çalışabilirdi ama acelen olduğu için belki de fırsat bulamadı.
Yani ben pesimden geldigini dusunuyorum cunku ben kari yoldaydim ordan basladi bakmaya onun oldugu tarafa gectim halen devam sonra arkasindan gectim döndü ve orada bi markete gittim oda pesimden gelmis ama marketten ciktigimda baya bi hizli apar topar ciktim firsati olmadi saniri.
Icimde kaldi acikcasi tip olarak fena degildi ama jeep gorunce ne yalan soylim takildi kafama, yani firsatda vermedim baya hizli ciktim marketten direk gectim yanindan
Ya elbette oyle zaten jeep olunca hersey oldu bittiye gelmio ama tanisma icin daha cazibeli kilio hepsi bu yoksa karakteri yoksa napim ben onun jeepine ya da bana deger vermiosa vsvs ama basta tanima sansi vermek icin bi sebep
Yaben biraz kendime kiziyorum cunku cok odunum ve hic bu seyleei bilmiorum msl kuzenimle kafedeyiz o tualete gidio pesinden cocuk gidio isim verio falan bende bunlar hic yok
Kendine hakaret etme bu odunluk değil herkesin kendine göre bir karakteri vardır senin karakter yapinda bu. Sadece belki karşıdaki insana belki mizacin sert geliyordur cesaret edemiyorlardir.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
kasiyere; sapığın birisi beni takip ediyor lütfen polisi arar mısınız? dendi mi?
😃😃
Cocuk kocaman bi jeepe binip gitti sonrasinda keske tanisabilseydim dedim
işin içinde jeep olunca farklı oluyor benim için diyosun yani
Ya tipi iyiydi jeepde kocaman en azindan tanima sansi verebilirdim
olm napsın seni o eleman :d
Niyeymis
Cocuk gozlerini alamadi benden be
elemanın tip iyi durum iyi napsın senin gibi bir şans verebilirdim argümanına sahip bir kazbanı :d
Ben gozlerini alamadi diyorum turkish anlamio musun? Ben karsi yoldaydim ordan basladi bakmaya onun oldugu tarafa gectim halen drvam etti arkasindan yurudum döndü markets gittiimi gordu gelmis pesimden
indirimdeymiş
www.kitapyurdu.com/.../426369.html
Senin mantığın da güzelmiş önce adama sapik dedin gömdün sonra jeep deyince kızı kezban yaptın adamı akladin bravo demekki jeepi olunca sana da farklı oluyormuş
jeepi olunca onlara farklı oluyor olm sen anlamamışsın :d fakir ezik birisi bunu takip etseydi muhtemelen sapık var diye bağırırdı
Onu anladım da sende jeepden sonra sapik demedin o adam sana niye baksın kezban dedin yani aynı yaklaşım.
en başında o sapık deysedi ben de derdim :d böyle karılara böyle yaklaşacaksın derdin anlayasın
Peki sen bilirsin düşüncelere saygımız var ama karı lafı yakışmıyor ne olursa olsun yani bence his değil ama yine dediğim gibi sen bilirsin.
karı litaratürde var hacı. Erkolar diyen ergen kızların olduğu bir yerde bu kadar ciddiye almamak gerek
Adı üzerinde onlar ergen yeni yetme onlar da anlar zamanla dememeleri geektigini.
Illaki beğendiği için tanışma ihtimalini düşündüğü için gelmiştir.
Aynen bende oyle hissettim, uzun uzun bana bakti donup bakti nereye gidiyorum diye sonra bi baktim oda markette benim acelem vardi apar topar hizlica ciktim, ama nasil tanisacaktik ki?
Şenlik bir şey değil cesaret edip tanışmak isteyebilirdi ya da bir şey bahane edip konuşmaya çalışabilirdi ama acelen olduğu için belki de fırsat bulamadı.
Yok bulamadi yani şoyle marketin kapisinda bekliodu ben cikarken goz goze geldik bende aceleyle gectim hizlica o anda selam verebilirdi mi diosun
Yani kendimden pay bicersem verirdim en azından bir merhaba derdim o cesaretim vardır.
Yani ben pesimden geldigini dusunuyorum cunku ben kari yoldaydim ordan basladi bakmaya onun oldugu tarafa gectim halen devam sonra arkasindan gectim döndü ve orada bi markete gittim oda pesimden gelmis ama marketten ciktigimda baya bi hizli apar topar ciktim firsati olmadi saniri.
Evet büyük ihtimalle öyle belki de bu fırsatı bir daha bulamayacak.
Yani ama ben cok acele ediodum onda suc yok, sonrasinda ben toplu araca bindim oda jeepine binip gitti
Hmm karşılaşırsınız belki tekrar dünya küçük.
Yok ya sanmiyorum baska sehirdendi plakadan anladigim kadariyla
O zaman sağlık olsun diyceksin ama plaka başka da olsa farketmez.
Yok buyuk ihtimal bidaha gormem
Ya ben boyle durumlarda biraz odunum ilk basta akil edemedim pesimden geldigini sonradan farkettim
Hayırlısı diyelim o zaman ama belli ki içinde kalmış
Sorun sadece sende değil ne olursa olsun adım atması gerekirdi en azından bir merhaba ile.
Icimde kaldi acikcasi tip olarak fena degildi ama jeep gorunce ne yalan soylim takildi kafama, yani firsatda vermedim baya hizli ciktim marketten direk gectim yanindan
Ona ragmen selam verebilirdi belkide ama oda şapşiklendi heralde bilemiyorum
Yani doğru bulmadım açıkçası jeep i olması onu sende ön plana itmemeli varlıktan daha önemli kriterler var
Ya elbette oyle zaten jeep olunca hersey oldu bittiye gelmio ama tanisma icin daha cazibeli kilio hepsi bu yoksa karakteri yoksa napim ben onun jeepine ya da bana deger vermiosa vsvs ama basta tanima sansi vermek icin bi sebep
Anladım o zaman sıkıntı yok doğru dusuncedesin.
Aynen. Takildim biraz ya :(
Takılma nasip kısmet değilmiş diyeceksin nasibinde tanışmak olsaydı emin ol bir şekilde gerçekleştirdi.
Haklisin
Teşekkürler
Yaben biraz kendime kiziyorum cunku cok odunum ve hic bu seyleei bilmiorum msl kuzenimle kafedeyiz o tualete gidio pesinden cocuk gidio isim verio falan bende bunlar hic yok
Kendine hakaret etme bu odunluk değil herkesin kendine göre bir karakteri vardır senin karakter yapinda bu. Sadece belki karşıdaki insana belki mizacin sert geliyordur cesaret edemiyorlardir.
Bu gece yoktu 🥲
Üzülme bence gerek yok
Seni kaçıracak kessin dikkat et
Tanisamadigima yaniyorum
Dikkat et