Bir şey soruyorum linçleyecekler defolsun. 9 Askerimiz ölmüş fakat ben şehitlik kavramına inanmıyorum bence avutmak için deniliyor?

Şimdi şehitlik kavramı nereden geliyor kurandan geliyor kuranda şehitlik İslam dini uğruna ölen kişiye denir. Ama bizim askerlerimiz din için değil vatan için savaşıyor. Her ne kadar nefret etsekte karşımızda savaştığımız insanlar Suriyeliler Iraklılar ve onlarda müslüman ölen müslüman öldürülen de müslüman olunca neye göre şehit sayılıyor? hem din için değil vatan için savaşıyoruz hemde karşımızdakilerde müslüman insanlar her ne kadar düşmanınız olsalar da. Ayrıca şehitlik kavramının insanlara teselli ve avutma için söylendiğini düşünüyorum haksız mıyım?

Bir şey soruyorum linçleyecekler defolsun. 9 Askerimiz ölmüş fakat ben şehitlik kavramına inanmıyorum bence avutmak için deniliyor?
Cevapla