İnsanlar üreme organını kaybedebiliyor ise insanlar neden ürüyor?

Peygamber efendimizin bir hadisi var ;

"Kim bana iki çenesi arasındaki (dili) ile iki budu arasındaki (üreme) organını koruma sözü verirse, ben de ona cennet sözü veririm."

Buna göre insanlar üreme organını kaybedebiliyor ise kısır olabiliyorlarsa insanlar neden ürüyor?

İnsanlar üreme organını kaybedebiliyor ise insanlar neden ürüyor?
Cevapla