Güncellemeler
+1 yıl
Kendisine sürekli ateşe atar ona ne derdin
Elimdeki maskeyi ona uzatırdım. Al bu maskeyi tak. Herkes gerçek yüzün zannedecek. Onun arkasında özgürsün. Kararlarını ve hayallerini gerçekleştirebilirsin. Herkes sana hayranlıkla bakacak, bozuntuya verme derdim. Sonra elimin boş olduğunu görürdü. Yine de elimden alır, takmış gibi yapardı. Bence yapmalı da.
Cevap
6Cevap
her şey geçer nasıl olsa.
her şey geçer..
en kötü gecenin bile sonunda güneş doğar..
korkularınla yüzleşirsen senin içinde hayat güzelleşir..
Biraz cesaret..
Bazen sarılmak en zorlu şeyleri bile çözer gel sarılalım derdim 🤗
Hiçbir söz ona etki etmeyecek yaşayıp görmesi lazım sadece sarılırım saçını okşarım
Okuyun yeğenim memur olun
Korkarım kanka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?