Yeni dükkan açtım dogru düzgün iş yapmıyor sizce ne yapsam kapatsam mı ugraşsam mı bilemedim ya?

Bir okul çıkışı öglen saatlerinde okul dagılıyor ögrenci anneleri o sıra yol üstünden geçiyor bir tek o aralar iyi iş yapıyor daha sonra tek tük es kaza insanlar ugrarsa günde 20 tl ayca çıkarıyor bazen o kadar bile çıkmıyor mal bana çok pahallıya geliyor istaçtan aldıgım halde az önce gelen oldu iki tane savan halı aldılar 3 tl karım oldu sadece sizce ben ne yapayım buradan iş çıkar mı kapatsamda atölye olarak başka bir iş mi açsam bana fikir verebilicek olan var mı acaba bagcılarda bu dükkan gelen olarak fakirce bir mahallesinde
Yeni dükkan açtım dogru düzgün iş yapmıyor sizce ne yapsam kapatsam mı ugraşsam mı bilemedim ya?
Cevapla