Kimi kızlar sokaklarda kendini satıyor para karşılığı sadete gelin?

Üni okuyorum bir sokakta yol üstünde görünüyo tam işlek bir yer orda olan kızlar açık saçık ne amaçlı durduklarını herkes biliyo ve para karşılığı erkeklerle oluyolar. Gencecik kızlar yadırgamıyorum. Genel ev olsa zorla tutuyorlar dicem ama o kızlarda normal öğrenciler gibi cafede mağazada çalışıp para niye kazanmıyor. Herçeşit erkek geliyo tiksinmiyolarmı.

Bazen diyorum bir sevgiliyle beraber olanlara kötü gözle bakılıyo oysaki bir sevgiliyle beraber olanlara ahlaksız denemek asla bunu anlıyorum ben karşıyım gerçi evlilik öncesi birlikteliğe ama sadece sevgilisi ile olanlara asla sözüm yok bir adabı var ama her önüne gelenle beraber olanlar nr diye para için satar kendini işmi yok namusuyla niye para kazanmazlar ki
Güncellemeler
+1 yıl
Üzülüyorum Gencecik ler hayatlarını kararatıyolar Allah doğru yoldan ayırmasın kimseyi
Kimi kızlar sokaklarda kendini satıyor para karşılığı sadete gelin?
Cevapla