Evet bir haftadir yagmur yagiyor özellikle de deprem bittikten sonra arabayla sokaga ciktigim o geceyi hic unutamıyorum her yer tıklım tıklımdı trafik akmiyordu kilitlenmisti cok yogun bir yağmur vardi kiyamet gunu gibi birseydi ya
Gecmis olsun bende gecenlerde iskenderuna geldim orasi kotuydu hatay daha kotu diyorlar 10 ay gecti ama binalar hala hasarli yikik dokuk yaralar sarilmadi hala
Adana cok etkilenmedi sadece benim bulunduğum yerde yikimlar oldu cevremdeki apartmanlar yikildi deprem aninda yikilanlarin hepsi bir ilçede oldu o da bizimkinde
Bunlar tek deprem degil ki birbirlerini tetikliyorlar sürekli 6 subat depremlerinden sonra 4 un üzerinde belki binlerce deprem oldu ve stres baska bolgelere gitti baska yerlerde deprem oldu nitekim hatayda 6.4 du galiba adanada oldu 5.6 6 subattan sonraki depremler bunlar
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Ben Haziran Temmuz ayina kadar geceleri sabah olmadan uyuyamıyordum simdilerde yeni yeni gece uyumaya alıştım
Sımdı deprem gecesi yagmurlıydu ya geceleri yagmur yagıyor bugunlerde benı tedirgin eden o
Evet bir haftadir yagmur yagiyor özellikle de deprem bittikten sonra arabayla sokaga ciktigim o geceyi hic unutamıyorum her yer tıklım tıklımdı trafik akmiyordu kilitlenmisti cok yogun bir yağmur vardi kiyamet gunu gibi birseydi ya
Mesajı güncelleme diye attım ya sus dicektim korktum daha cok
Sen hangi sehirde yakalandin depreme ve kacinci kattasin
Hatay 1. Kattayım
Hatay mi yoksa ilçesi mi
Merkez
Ben adanada 7. Katta yakalanmıştım zaten apartmandaysan deprem bitene kadar kacamazsin bir yere
Van depreminden kactım geldim buralara bu depreme yakalandım sansım yok galiba
Adana cok etkilenmedi galiba de mi
Gecmis olsun bende gecenlerde iskenderuna geldim orasi kotuydu hatay daha kotu diyorlar 10 ay gecti ama binalar hala hasarli yikik dokuk yaralar sarilmadi hala
Adana cok etkilenmedi sadece benim bulunduğum yerde yikimlar oldu cevremdeki apartmanlar yikildi deprem aninda yikilanlarin hepsi bir ilçede oldu o da bizimkinde
Allah kolaylik versin zor. Aslinda buyuk deprem oldu bidaha uzun yillar olmicak ama yinede korkuyosun anliyorum
Bunlar tek deprem degil ki birbirlerini tetikliyorlar sürekli 6 subat depremlerinden sonra 4 un üzerinde belki binlerce deprem oldu ve stres baska bolgelere gitti baska yerlerde deprem oldu nitekim hatayda 6.4 du galiba adanada oldu 5.6 6 subattan sonraki depremler bunlar
Geçmiş olsun kolay değil nerde yaşıyorsun
Hatay
Psikolojik destek al
Bu konuda pek işe yaramıyor destek artçılar hala oluyor cünkü