Sabah uykudan uyandınız ve 2010 yılına geri döndünüz ne tepki verirsiniz?

Sabah uykudan uyandınız ve 2010 yılına geri döndünüz ne tepki verirsiniz?

O zaman o kızla tanışma yani babası rahmetli oluyor kimse ölü evine gidemem diyor beni atıyor ortaya ben gidiyorum ağlıyor yatağında bence yatıyorum yanında ses çıkarmayarak sonra o kötü eşi tanıma zamanları bana yaşattıkları arkadaşın ilk imtihanımız ikinci kazık atması ben şok oluyorum
Zaten rüyadayz
Ben rüya içinde rüyayı kastetmiştim 😀
Oda güzel
Uyanmaya çalışırım tekrar, ne yedirdiniz lan bana mantar mı? 😂
EİC için teşekkürler. ✨
Cevap
4Cevap
ben sevinirdim.
Çizgi film izlerim oyun oynarım okula giderim amaaan rüya ya sonuçta derdim
üzülürdüm
Keşke yav
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?