Lütfen ayıplamayın taharet ile ilgili yaşadığım bir sıkıntıyı sormak istiyorum?

Büyük abdest ihtiyacımı giderdikten sonra o bölgeyi peçete ile temizledikten sonra su ile taharet alıyorum en sonda peçete ile kuruladığımda herhangi bir kir kalmadığına emin oluyorum. Fakat 1-2 saat sonra hiç tuvalet ihtiyacı görmesem bile o bölgede yine bir kirlenme olduğunu fark ediyorum. Tahareti ne kadar temiz alırsam alayım bir süre sonra yine bu durumu yaşıyorum çok üzüyor bu durum beni. Eksik yaptığım bir şey mi var yoksa olası bir durum mudur herkeste mi böyle merak ediyorum. Teşekkür ederim.

Lütfen ayıplamayın taharet ile ilgili yaşadığım bir sıkıntıyı sormak istiyorum?
Cevapla