Ama sınıfındaki falan herkes 176-183 civarıymış ben onu yağına göre çok uzun sanardım sizce 9. sınıfların uzun boy sınırı kaç
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Normal boyu büyük bir ihtimal ile 185 i geçemeyecek. Boy olayıda kişiye göre değişiyor. Boy uzama yaşıda ergenliğe giriş yaşı işe değişiyor
Bu sene kalınlaştı sesi çok kıllıda değil sakalları yok
Kıl daha geç çıkıyor. Ama nundan sonra fazla uzamayacak gibi 185 i geçmez tahminimce
Ama uzaması yeni başladı hemen durmaz
O biraz öyle olmuyor. Benim gördüğüm kadar ili 2 evre var.
1. Bir anda uzama
2. İlk uzamandan sonra biraz daha yavaş bir uzama oluyor
2. Uzaman öyle çok olmuyor
Daha ani bir uzama olmadı onda normal uzuyor sadece
Ama benim dediğimden çok farklı bir şey olacağını sanmıyorum.
Sen kaçtın o yaşta
Ben lise 1 de sınıfın en kısa 3. Erkeğidim en önde oturuyordum boyumdan
Doktor daha uzayıp uzamayacağını anlıyor kardeşime baktırmışlqrdı oda iyi uzadı
İşte kaçtın
şu an yaşın kaç
30 oluyorum şu an 1.78
Ozamanlar bilmiyorum 1.50 filandı herhalde öyle gidip ölçme huyum yok
E 28 cm uzamışsın kardeşimde uzamazmı
O benim tahmini 55 te olabilir net bir rakam yok ortada maalesef
Olsun bayağı uzamışsın yinede kardeşim niye uzayamazki
Kimisi benim gibi oluyor
Kimi öyle uzun uzun gidip kalıyor
Kardeşinin boyu kaç olsun istiyorsun?
Ben istemiyorum o sorup duruyor bunu sinirimizi bozuyor takmış boya
Doktor a götürün. Kardeşimden korkmuşlardı bizimkiler çok uzuyor diye daha ne kadar uzayacağını görebiliyorlar galiba
Onuda istemiyorki aülamıştı eve gelince ondan uzun kişiler var diyede sınıfı 40 kişi bi zahmet olur yani
Kavuna bak ondan uzun kişiler varmış. Napıcak uzayıp gökyüzüne mi yetişecekmiş
İşte mal yani bende onun yaşında 176 ydım ama uzamam durmuştu erken ergeblikten
Ey maşallah sende de ne boy varmış
Ama durdu 12 yaşındayken benimki
12 yaşında 176 boy nediyorsun sen.
Kadınlarda öyle erkekler 18 hatta 20 ye kadar uzar ama bu ergenliğe girdiği yaş ile alakalı kardeşinde biraz daha uzayacak durucak
Olabilir bizim aile uzun 185 falan olur ben ergenliğe 8 yaşında girdim mesela ozamanlar 146 idim
Yok kreşe giderken girdin. 8myaş erken değilmi bea
İşte çok erken diyorum ya okadar erkenki yaşıtlarım evcilik oynarken ben onların ablası gibiydim
😄😄😄 inş ailen bu konuda özen göstermiştir. Ergenliğe girdin diye sana yetişkin gibi davranıp çocukluğumu mahvememişlerdir
Biraz öyle oldu yaşıtlarım ilkokul balosuna beyaz külotlu çorapla falan gelirken ben siyah elbise altına siyah stiletto giymiştim yetişkin gibi duruyordum
Olsun be en azındam baloya gittin. Olumlu yerinden bakıyım bari. Ben baloya filanda gidemedim
Stiletto gibi şeyleri ne bilmiyorum bu aradq
Şey işte topuklu ayakkabı ortası açık olur ya o benimkinde parmak uçlarıda gözüküyordu
Hee gözümde canlandı şimdi
Evet işte baloda onu falan giyince öğretmenleri gibi duruyordum
Ona yapacak bir şey yok elinde değil. İleride çocuğunda da böyle olursa bu tecrübelerini göz önüne alarak davranırsın artık
Birde baloda normal boyum 164 tü topuklu ile 174 olmuştum düşün ilkokul mezuniyetinde 174
Ama iyi bir tecrübeydi
Ben o boya 17 yaşında filan geldim
Ama topuklu ile o boydaydım topukluyu çıkarmıştım bi ara yine uzundum herkesten
Maşallah diyelim boyun iyi ama biraz daha uzun olsan çirkin dururdu
Evet ya ama 9. sınıfta beni geçmişlerdi erkekler topuklu ile anca geçiyodum
O da normal benimde öyle olmuş. En önde oturan tıfıldım
Bende en önde oturuyordum genelde sandalye alçaktı zaten ama kızlar uzun durduğu için 183 erkekten bile uzun duruyordum
O olaya ayrı bir uyuzum kız benden kısa ama herkes diyorki o senden uzun duruyor
İşte bizde o var lisede benden kısa duran bi çocuk vardı boy ölçümünde ben 176 o 184 dü ölçülürken ayakkabı çıkarttılar ayağımda çorap falanda yoktu zaten yani
O kadar farktada sana uzun diye kör mü ben 3 santimden filan bahsediyorum. Adam ile aranızda 10 santim varmış neredeyse
Evet ama uzun duruyordum ayakkabı desen oda değil
Gidip skechers alasım geldi yeni ayakkabılarının tabanları yüksek 180 i geçerim onlarla
Ama öyle değil ayakkabımızı çıkardık çocuk 185 di ama benden 2 cm falan uzun gibi duruyordu he ayak falan kaldırmadım aksine o çorap giymişti ben giymemiştim
Hee çorabında çok etkisi olur ya
Öyle oluyor ya allahtan aralarda kısalar filanda var iyi oluyor görüyorum
Kısalar derken
Kısa insanlar var 150 mesela benim kuzen 😄😄
Cidden etkisi olırmu çorabın
Yok bea kaç milim o birde ağırlık geliyor üstüne ne etkisi olacak
He zaten giymem genelde
Çorapsız mı geziyorsun
Evet
😑 ayağını ayakkabının içindeki çıkıntılar filan batar rahatsız etmiyor mu
Yo asıl rahat böyle
Saçmala ayağına birşeyler gelir.
Tırnağın filan takılır bir yerlere
İşte olmuyor bende oluncada bir şey olmuyor yani çoraplada ayağım yanıyor içerde
Seninde benim gibi ayakların ateş mi ediyor.
Kan ver kolesterolüne baktır benden söylemesi benim bir tık fazla cıkmışto
O değil yani rahat olmuyor çorap
İlginç ilk defa duyuyorum böyle bir şey ben çorapsız ayakkabı giyemem
E çoğu kız zaten çorapsız giyiyorki
Nasıl yaa. Babet çorabımıdır nedir onda giymiyorlar mı? Alt taraf, parmak ucu ve topuğu kapatacak kadar
Bazıları giyiyorda giyende belli olur eğer hiçbir işaret yoksa giymiyordur
Büyün sırrı bozdun. İnsanların çorapsız ayakkabı giydiğini bilmiyordum.
Yani çorap giynelerde varda yandan belli olur giydiği
O küçük çoraplar olmuyor. Bu paçası dar ve kısa pantolon giyen erkek tipleride onlardan yiyior
He ama benim gibi çorap giymeyen çok tanıdığım var
Kışın?
Kışın o çorabın verdiği o sıcaklık hissini nasıl yaşıyorsun
Üşümüyorumki ben
Evde petekleride açma eve katkın olur😄😄
E diğerleri üşüyor sorun o yoksa bugün bu havada babet ayakkabıyla dolaştım
Bunların acısı ileride çıkar haberin olsjn. Sen ufak ufak korumaya bak kendini
Yok öyle bir sınır
Sen kaçtın o yaşta
1.44 ahhahahhaha
Şimdi kaçsın
168 😂
He ozaman kardeşim 204 mü olacak
Yok üst sınır yoktur onu demek istedim ama olabilir
şu an yaşın kaç
22 daha uzamam ben
Ergenliğe ne zaman girdin
14de girdim 21de bitti diye biliyorum
He sen geç girmişsin
Bilmiyorum hep kisaydim ben hep de uzun arkadaşlarım oldu 200+ üstü çok arkadaşım var