Uzun zamandır beni bir adam takip ediyor ne yapacagım bilmiyorum? :(?

İki yıldır beni bir adam takip ediyordu. Evimi, her gün otobüs beklediğim durağı hatta telefonuma kadar ögrenmişti. Polise sikayet ettim.3-4 ay sonra Cumhuriyet bassavcılıgı çagırdı ve şikayetimi geri aldım. Çünkü Adam polise gittikten sonra hiç karsıma cıkmadı gözü korkmustur diye vazgectim. Uzasın istemedim akıllandı diye düşündüm. Son 1 yıldır da hiç görmedim adamı, unutmustum. Son 1 haftadır hemen hemen her gün rüyalarıma giriyor hep kacıyorum korkuyorum arabasıyla karsıma cıkıyor falan.. Dün annem ben kardesim carsıya inerken bizim mahalleden inerken gördüm adamı arabasını degistirmiş, uzun zaman durdu mahallede yolun ortasında... arabanın dikiz aynasından bana dogru bakıyordu. Böyle olsa her gün diken üstündeyim evde tek duramıyorum her an gelecek diye korkuyorum. Ailem daha önceden biliyordu bir daha devam ettiğini söylesem babam adamı yasatmaz. Ne yapacagım bilmiyorum elimde kanıtta yok yaslı bir adam tekin birine de benzemıyor. Ne yapacagım bilmiyorumm, yardım edin. :(
Uzun zamandır beni bir adam takip ediyor ne yapacagım bilmiyorum? :(?
Cevapla