Bu şey gibi oldu bugün Allah rızası için ne yaptın ezan vakti pro 😂
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
bir şey yapmadım,
O da bir şey
Üniversitede Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik okuyorum. Mesleki konuda kendimi geliştirip bir meslek sahibi olmak için 1 tane ders kitabı aldım. 😁
Ama galiba bu ülkemin yararına değil de Danimarka'nın yararına olacak, çünkü köyümüzün yarısından çoğu Danimarka'da yaşıyor ve ben de okulumu bitirdikten sonra oraya gidip mesleğimi orada icra edip hayatıma orada devam edeceğim. 😂
Taklaya geldim 😂
Anlamadım? 😊
Sonda aslında Danimarkanın yararına olacağım demişsin ya ondan taklaya gelmek o yani
Galiba şimdi anladım. 😁
Hahaha iyi sevindim anladığına bu şey gibi, bütün yolculuğum yalanmış meğer 😂
Benim varlığım ülkeye fazla bile sşdldhsk
Tantuni yaptım 😃😃
Şu anda ihtiyacım olan tek şey 😃
Buyur gel 😅😅
Nerdesin kız 😅
Sence?
Evdeee 😂 öf bende yollardayım şu dişi nerde çeksem diye geziyorum düşüne düşüne, açlıktan kafam da çalışmıyor
😅😅😅mersindeyim mersin. Tantuni diyorum nasıl bilemezsin
Haaa valla yanlış anladın diye yorumladım ben ondan öyle dedim 😂 tabi açlığın da etkisi var mersine geldim ben bikaç kez lamosa falan da gittim
😅😅yazık sana
Niye kız yazık bana 😂 ne bileyim kızlar soru işareti atınca sıkıntı var demektir diye anlıyorum artık snnfjdd
😅😅yok ya hani tantuni deyince bilirsin sandım. Açsın ya o yüzden yazık😅
He valllaa yazık bana yaa dişim ağrıyor açım yarın işe gıdecem erken uyanacam 🥺 ağlamak istiyorum yaa
Sarımsak koy dişine
Bide o kadar boş beleş yürüyüp özele para vermiyim diye devlete giderim diyip şimdi geri gidiyom msnfjd rapor alır işe gitmem yaa
😅😅bence de rapor al dinlenmiş olursun
Sarımsak mı o niye kız 20lik bu yarı gömülü ve öne kaydı sarımsak ne yapsın garibim bu dişe 😅
Haa normal diş sandım. Ay hiç sorma benim 20lik de
Çıkıyor bi sağda bi solda mahvetti beni kulak ağrısı baş ağrısı
Gül sen bana 😂
Ya gülmüyorum aynısı benim başımda da var 😅sadece çekilme zamanı gelmedi
Dimi yaa üstteki de yanağıma doğru yatay çıkmış çıldıracam bu nedir nasıl bi anatomiye sahibim ya
Benimkilerin yarısı çıkmış ama çıkana kadar öldüm. Bu aralar hala baş ve kulak ağrısı var
Dişi ve burnu arızalı olmayan insan tanımıyorum ben sanki fabrikadan hatalı çıkmışız gibi js jdjdjdjd bi benim burnum güzeldi Benimkide kırıldı küçükken
Aaa😅😅benim burnum güzel 😅
Kıskan hıh😅
Eğer ki düz çikmiyorsa hiç bekleme git çek benimki askerdeyken çıktı ağzım açılmıyordu çok zorlandım askerde olduğum için
Valla kıskanırım yaa eski fotoğraflarımı bile kiskaniyorum ne güzel diye djdjjd babamın da yamuk babasına çekmiş diyorlar bilmiyorlar ki kolona kafa atmış bu adam sjdjsjs
😅😅😅benimki hafif eğri hafif kemerli ama küçük
Yaa küçük çok seviyorum fındık gibi mi 😂 yerim yerim
Hop hop yavaş gel 😅😅
Hahahh dayanamam ben zaafım var 😅bende estetik olcam kaydırak gibi yapcam hıh sksdjjd
😅😅ben nefes alamıyorum burundan. Estetik yapcaktım da cesaret edemedim
Yok be doğal kal nolcak. Alan böyle alsın seni
Hahahaha ben demedim mi burnu arızalı olmayan yok benimki güzel dedin 😂 bende nefes alamıyorum küçükken kolona kafa atmıştım ya hani ondan jskdnjs
Yaa teşekkür ederim çok iyisin , sağlık problemi olmasa tabiki doğal kalırım. Ben insanları oldukları gibi kabul ediyorum ama kimse öyle değil 🥲
Öyle maalesef. Herkesi kendimiz gibi sandığımız için kaybediyoruz zaten
Aslında yinede biz kazanıyoruz nasıl mı , onlar karşısındaki insanları olduğu gibi kabul etmeyince karşılarına çıkan insanlar da kendilerini farklı tanıtıp onları aldatıyorlar yani aslinda insanlar sonradan değişmiyor anlayacağın... Anladıysan tabi 😄 ben biraz karışık konuşurum
şu an beynim dolu valla hiç bişey anlamadım ama olsun😅😅
Hahahahaha şimdi ben okuyunca ben bile zor anladım 🤣 yani kendilerini kral kraliçe gibi tanıttıkları için sonrada neden değiştin sen böyle değildin falan diyorlar ayh gözüm yanıyor ekrana bakamıyorum uykudan , kalkmış hayat dersi anlatıyorum 😂
Anladım şimdi 😅😅
Ay iyi ettin, ee sen kaç yaşındasın hangi yolun yolcususun dermişim 😅
Deme bi zahmet 😅😅21
Bende cuma günü 21 oldum 🙃
Aaaa öyle mi
youtube.com/shorts/fxFc41DZ4gM?si=gy3AiXC2F7TJiJm-
Yeni yaşın sana sağlık mutluluk huzur getirsin inşallah. Sevdiklerinle beraber
Evett ve salı günü vodafone doğum günümü kutladı o da yanlış günde kutladı olsun 🥲
😅😅olsun
Hahhaha seninde baaba
Sağolasın😅😅
Gerçi ben kendim bile hatırlamıyorum milletin suçu yok nerden bilsinler ki 😅 kendi kendime tribe giriyom halbuki umrumda değil 😂😂
😅😅😅
İyi güldüm ha o nasıl video yaa yüzünü çevirmeler falan 🤣🤣🤣
Sevindim😅😅aklıma direkt o geldi bide iyi ki doğdun mızaffer geldi
Sen okula işe kursa bişeye falan gidiyor musun belki erken uyanacan , kim bu bildirim geliyor ha bire diye küfür yemiyorum inş 😅😅
Yok ben ev kızıyım hiçbir yere gitmiyorum 😅😅erken de uyumuyorum da sen uyu istersen
Hiçbir yere gitmiyorsun demek 😂😂 gece gece iyi güldürdün beni yaa 😆😅 yok bende erken uyumuyorum ne kadar 6 da falan uyansam da
Gülmek iyidir 😅😅
Rapor alayım dedim gerek kalmadı 22 30 a randevu varmış sırf ben işe gideyim diye 😅
😅😅şansa bak
Keşke ben de hiçbir yere gitmesem kışın evde yatsam sıcak sıcak ne iyi olurdu
Dimi 😅😅
He valla yorganı çekip takılırdım yatakta mis gibi
Nerelsin nerde yaşıyorsun
Diyarbakırlıyım diyarbakırda yaşıyorum ve galiba burada ölecem
İyiymiş
Öyle evet, bi keresinde Bolu'ya giderken mersinde arabamız bozuldu gece orada kaldık birinde, benzinliğe gittiğimizde mandalina portakal falan yemiştim manav gibi burası baba her şey var diye kgdhkgf çok sıcaktı hava ağacın altına girip meyve yiyordum çok güzel mersin
İyi yapmışsınız 😅😅
Hatta bi Cami'ye gittik şu büyük bi bina vardı bilmem kaç katlı diye küçük küçük pencereleri vardı yanında park vardı havuzlu, mont giymiştim elimi arkamda bağlamıştım babamların camiden çıkmasını bekliyordum iki kadın önümden geçti beni kolsuz sandılar dua falan ettiler bana 🤣🤣🤣🤣
Yuh yani😅😅he sen 52. katın ordaki camiye gitmişsin biliyorum orayı çarşıda
Eveeet orası işte çok değişik ya o nasıl bina öyle, bi de o adam evde bi saç mıydı bilmem neydi tereyağlı et falan mı ney bi yemek yapmıştı aç kalmıştım o neydi ya hatırlamıyorum , iki evi falan vardı teras katında o evden diğerine gidiyordular binanın içinden artık nerde olduğumu şaşırmıştım 😅 sahilde geceleri fotoğraf mı çekiyorlarmış çay mı satıyorlarmış ney öyle bişeydi
Aynen😅
Sizde öyle saçta tereyağlı etler falan yapmıyorsunuz değil mi yenmiyordu çünkü 🤣🤣
Yok yapmıyoruz ben zaten hiç et yemiyorum😅😅
Oh ne güzel midem kaldırmıyor artık et falan her yer et et et yeter ya gidip çayırda otlanasım var 😂😂
Allahım ya 😅
Et yiyen insanlar vahşi oluyormuş sen o yüzden böyle iyisin demek ki 😅
😅😅teşekkür ederim teveccühünüz efenim🙏🥀
Solan gül niye atıyosun canlısı kalmadı mı ya 🌹
Bir zamanlar soldu öyle alıştı.. Böyle iyi
Yok yok solma sen yine de sen solarsan kimse dur şunu canlandıralım demez üstüne basar ezer gider , sen yine canlan seni sevenlere gülünden sevmediklerine de dikeninden ver 😏
Teşekkür ederim. Böyle iyiyim sağol
Rica ederim kendine iyi bak ben biraz takılıp uyuyim görüşürüz Allah rahatlık versin 🤗
Teşekkür ederim. Sende kendine iyi bak. Güle güle 🙏😊🥀