Başta şunu diyeyim kadın kötü biri değil ama kocasını çok olmadı kaybedeli ve yeni doğum yaptı bizim onunla tanışıklık baya uzun süreye dayanıyor ve ailesi vs kimsesi yok sürekli beni yanında istiyor ama uygun olur mu bu neden böyle yapıyor?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar kadın kötü biri değil sadece bunu neden istiyor onu anlamadim
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Kocasını kaybetmiş yeni doğum yapmış bir kadının sürekli beni yanında istemedi neden?
Sorunu gördüm ve okudum ama bir şey yazmadım çünkü derdini hatırlatmak istemedim şimdi bir daha baktım yeni soru sormuşsun
Hayat kolay değil ki hani dediğim gibi senin için en önemli şey sensin kimse için üzülmeye değmez emin ol kendini üzme diyeceğim akıl vermiş olacağım da maalesef bende yapamıyorum kendimi üzmekten kacamiyorum
Peki senin bu durumun düzelir mi sence ne zaman düzelir?
Onunla tanışma hikayemiz vefat eden kocasından daha eski yıllardır tanıdığım biri ve şaşırdım açıkçası ama bir yönden de hak verdim çünkü ailesi yok yalnız kaldı vefat eden eşinin ailesi de sahip çıkmadı ve tek şu an ben varım hayatında bu da beni ona yakın yapıyor ama ben korkuyorum bir yandan da
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Kaç aylık çocuğu önce onu bilelim ondan sonra cvblicam
5 aylık çocuğu eşini kaybedeli 1 yıl oldu galiba
Hatta mümkünse dm den yazma şansın var mı? İstek atsam
Erdemika nick'li takip eden benim istersen oradan yaz
Yazmadin bir daha
Ohooo hani sen önce çocuğu kaç aylık bileyim yazarım dedin yazmadin ayıp ya yalanci misin sen
NE meraklı cıktın yaa
Dm den mesaj atmam ben
Sahiplenilmek istiyor
Boşlukta şu an
Sende yazarım dedin ama yazmadın napim ben sevmem böyle söz verip kaçmaları 😀
Neden dm den mesaj atamazsin kötü bir şey mi yapacağım
Bu konuda fikir almak istiyorum o yüzden dm dedim çünkü sormak akıl almak istediğim şeyler var
Bende gizli kullanıcı lari sevmem napim
Benim aklıma güvenme şu sıralar ben üzerimde taşımıyorum da
Sevmez isen yazma zorla yaz demiyorum ki ne bilim merak ettim yazarım dedin yazmadin ya ondan 😀
Tamam sorun yok sevmiyor isen boşuna yazma rahatsız etme kendini çünkü dünyada insan için en değerli varlık kendisi olmalı
Kadın seni kendine yakın bulmuş boşlukta çünkü o yüzden sebebi bu lohusa diye düşündüm o yüzden dedim kaç aylık diye
Cvbladim herşeyi bukadar
Sorunu gördüm ve okudum ama bir şey yazmadım çünkü derdini hatırlatmak istemedim şimdi bir daha baktım yeni soru sormuşsun
Hayat kolay değil ki hani dediğim gibi senin için en önemli şey sensin kimse için üzülmeye değmez emin ol kendini üzme diyeceğim akıl vermiş olacağım da maalesef bende yapamıyorum kendimi üzmekten kacamiyorum
Peki senin bu durumun düzelir mi sence ne zaman düzelir?
Onunla tanışma hikayemiz vefat eden kocasından daha eski yıllardır tanıdığım biri ve şaşırdım açıkçası ama bir yönden de hak verdim çünkü ailesi yok yalnız kaldı vefat eden eşinin ailesi de sahip çıkmadı ve tek şu an ben varım hayatında bu da beni ona yakın yapıyor ama ben korkuyorum bir yandan da
Korkmakta haklısın uzak durmani tavsiye ederim
Tamamen hayatından gideyim mi kadın tamamen yalnız kimsesiz de? Yoksa arkadaş gibi yardım edip mi uzak kalayım
Tamamen gitme uzaktan yap yardımını uzaktan destek ver görmesin seni
Peki dediğin gibi yapacağım o zaman en mantıklısı da o gibi duruyor zaten teşekkür ederim önerin için
ona dormayi dene
Ne anlamadim
Bir dayanak istiyor
Öyle evet boşluktan dolayı mı sence bu
Evet yalnız hissediyor
Hım peki sence uzak mi kalmalı yakın mı olmalı
Dengeyi kur çok uzak ta kalma çok yakın da olma hep yanında olucağını sanmasın