Kocasını kaybetmiş yeni doğum yapmış bir kadının sürekli beni yanında istemedi neden?

Başta şunu diyeyim kadın kötü biri değil ama kocasını çok olmadı kaybedeli ve yeni doğum yaptı bizim onunla tanışıklık baya uzun süreye dayanıyor ve ailesi vs kimsesi yok sürekli beni yanında istiyor ama uygun olur mu bu neden böyle yapıyor?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar kadın kötü biri değil sadece bunu neden istiyor onu anlamadim
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Kocasını kaybetmiş yeni doğum yapmış bir kadının sürekli beni yanında istemedi neden?
Cevapla