Tergan diye bir mağazadan ayakkabı aldım acil bakarmısınızzzz :(?

Tergan diye bir mağazadan ayakkabı beğendim ama 37 numarası vardı benimde ayağım 36 numara bu yüzden ii gün sonra getirtiriz ve garanti ayağınıza olur dediler. Bende güvendim aldım parasınında hepsini vermem gerekiyormuş peşin peşin verdim 294 lirayı. Bugün almaya gittiğimde ayakkabı kaba oldu büyük geldi. Bende yeni bir tane begendim parayı geri iade etmelerini önermedim değiştirdim. Ama hiç hiç içime sinmedi. Cumartesi erkek arkadaşımla gidip parayı geri almak istiyorum sizce verirlermi lütfen yardım :(((( Sonuçta çalışan kişi bana garanti vermişti olur diye ama kalıpları büyükmüş yani. Bu çalışanın hatası değilmidir?
Tergan diye bir mağazadan ayakkabı aldım acil bakarmısınızzzz :(?
Cevapla