Almancı arkadaşımla türkiyeye gelicez? Çok kötü konuşuyor utaniyorum?

Arkadsim cok kötü konusuyo böyle yari almanca yari türkce konusuyor. Ikimizde almanciyiz ama ben tum kelimeleri biliyorum turkceden sadece aksanım var. O ise yari turkce yari almanca konusuyor asiri kotu cok utaniyorum napicam rezil edicek bizi ve hemen anlicaklar gurbetciyiz onun yuzunden

Almancı arkadaşımla türkiyeye gelicez? Çok kötü konuşuyor utaniyorum?
Cevapla