Kızlar / Kadınlar bu kadar güzelken, Erkekler niye bu kadar çirkin?

Kızlar çok tatlı, şirin, güzel iken erkekler niye bu kadar çirkin kaba? Aklıma takıldı :D
Kızlar / Kadınlar bu kadar güzelken, Erkekler niye bu kadar çirkin?
Cevapla