Sosyal medyadan yıllardır tanıştığım biri var ve görüşme imkanımız oluştu. Ara ara bana görüşme sözleşmemizden bahsediyor. Ben de en son sen müsait olunca görüşelim dedim. Birden konuyu değiştirdi.
Ne arkadaş ne flört diyebileceğimiz bir sohbetimiz var ama arkadaşız diyoruz. Görüşmek istiyordum ama olmuyor.
Amacı nedir, neden böyle davranıyor?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Manüpülasyon tekniği ile seni kendine bağlama peşinden koş taktiği
Ne eline geçecek çok saçma
Evet saçma unutma saçma gördüğün bir olay geliştiğinde genelde manüpile tekniğidir, egosunu tatmin etmek için yapabilir, çünkü dikkat et sürekli bululma sözünden bahsedip ayarlamıyor lafı değiştiryor, buluşmak istemeyen insan daha net olur istemediği birşeyi sürekli gündeme getirmez
Evet, sonuç olarak bu adam benle görüşmek istiyor mu istemiyor mu?
Mesajlarıma hızlıca cevap verir, samimi davranır. Beni hoş bulduğunu da der ama buluşma konusu sallantıda
Bir şekilde der sen buluşma lafını hiç açmayacaksın o açtığı zamanda ustalık ile onun gbi lafı çaktırmadan değişeceksin ozmn kesin isteği olur onu onun silahı ile vur
Yine konuyu açtı, seninle buluşmak istiyorum dedi gün yok plan yok. Bende buluşmaktan bahsediyorsun plansız kalıyor. Konuyu tekrar açma dedim. Tamam dedi.
Keşke tepki vererek değilde bir bahane ile lafı değiştirseydin
Bende beklenti oluşuyor. Onunla görüşmeyi gerçekten istiyordum ama gereksiz beklentinin önünü aldım. Ne diyeceğini de merak ettim tamam dedi. Açıklama yapma gereği duymadı
Tamam sende boş ver hiç üstğne düşme
Erkekleri anlamıyorum. Ne yapmak istediğini de anlamadım. O asıl aklıma takılan. Bundan sonrasında eskisi gibi davranıp bu konu açılmamış gibi konuşurum. Zaten arkadaş gibiydik öyle devam
Kendine güvenemiyordur
Konuyu kendisi açıp kendisi kapatıyor.
kafası karışık işte. bi tarafı istiyor buluşmak ama diğer tarafı kendine güvenemediği için istemiyor.