Ben gözlüksüz aslında daha güzelim ama en büyük numarasını takıyorum gözlük olrk bi çoğu gözlüksüz gördüğü zaman sen böyle misin gözlüksüz cok güzelsin diyor bir çoğu da somurtkan şekilde bakıyor arkadaşlarım hep gözlükle gezdim ilk kez çıkarayım dedim bi tuhaf baktılar gözlüksüz ben bile artık kendine tuhaf geliyorum ama niye böyle oluyor ya alıştırayım derken soğutmak ta istemiyorym kimseyi..
Güncellemeler
+1 yıl
Videolar da bile görüyorum sıktı baya..
Bir arkadaşınızı gözlüksüz ilk gördüğünüz de niye tuhaf bakıyorsunuz?
O gözlükle yine bulanık görüyorum ya ağır gözlük kullandığım için garip geliyor sanırım gözümü küçük gösteriyormuş gözlük normal de büyük de değil küçükte değil
Ya boş ver sen insanları takma herşeye bir kulp takarlar ben zayifken çocuk gibisin der gülerlerdi kilo aldım nenem gibisin diyolar valla onlara kalırsa nefes de almicaz
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bende gozluksuz güzelim ama aynı tepkiyi alıyorum. Ama hak veriyorum çünkü kendim gibi biri görünce bana da tuhaf geliyor
Daha çok büyük numarası olan kişi de tuhaf görünüyormuş gözlüksüz aslında cirkin değilim belki alışmadıklsrı içindir
En sevdiğim kız tipisin çıkarma sen gozluklerini saklı hazine gibi kal bulana kadar
Ama işte belli olmuyor gözlüklü beğenmiyorlar çıkardığım zaman 2,3 cikma teklifi geliyor gözlükle bir tuhafım ben peldşwfğwşdğz
Olsun gören göz görür bence bir bakış da senin nasıl biri oldugunu
Gözlüksüz görebiliyorsan bence hiç takma önemli olan sağlık
Çok ağır numaralı gözlüğüm olduğu için hem yüzüm gözlükle tuhaf çıkıyor ve gözlüksüz de
Yine aynı numarada küçük gözlük yokmu
O gözlükle yine bulanık görüyorum ya ağır gözlük kullandığım için garip geliyor sanırım gözümü küçük gösteriyormuş gözlük normal de büyük de değil küçükte değil
Ya boş ver sen insanları takma herşeye bir kulp takarlar ben zayifken çocuk gibisin der gülerlerdi kilo aldım nenem gibisin diyolar valla onlara kalırsa nefes de almicaz
Göz şekli değişiyor ondan heralde
Aslında benim gözlerim daha büyüyor gözlüğü çıkardığım zaman ama onlara tuhaf geliyor.. anlam veremiyorum
Senin her halin guzel baby
teşekkür ederim🙁☺️
Rica ederim