Bir arkadaşınızı gözlüksüz ilk gördüğünüz de niye tuhaf bakıyorsunuz?

Ben gözlüksüz aslında daha güzelim ama en büyük numarasını takıyorum gözlük olrk bi çoğu gözlüksüz gördüğü zaman sen böyle misin gözlüksüz cok güzelsin diyor bir çoğu da somurtkan şekilde bakıyor arkadaşlarım hep gözlükle gezdim ilk kez çıkarayım dedim bi tuhaf baktılar gözlüksüz ben bile artık kendine tuhaf geliyorum ama niye böyle oluyor ya alıştırayım derken soğutmak ta istemiyorym kimseyi..
Güncellemeler
+1 yıl
Videolar da bile görüyorum sıktı baya..
Bir arkadaşınızı gözlüksüz ilk gördüğünüz de niye tuhaf bakıyorsunuz?
Cevapla