Oturduğu yerle övünen kişi bana itici geldi , sizce de öyle değil mi yoksa abartıyor muyum?

İstanbul'da bir sitede oturuyor. Yeni tanıştık telde konuşuyor. Oturduğu site hakkında övünerek , burada ünlüler futbolcular kalıyor. Çok elit yerdir falan.. neyse başka bir gün yine telde konuşuyoruz. Evlerden muhabbet açıldı. Diyor ki, benim oturduğum yer çok lüks. Arat internette görürsün diyor falan..

Böyle bir soğuma geldi. Sen neden bunu belirtme ihtiyacı hissediyorsun değil mi? Haksız mıyım sizce sogumakta yoksa abartıyor muyum?

Oturduğu yerle övünen kişi bana itici geldi , sizce de öyle değil mi yoksa abartıyor muyum?
Cevapla