Allah neden adaletli degil?

ben dudak damak yarigiyim en agirindan ne iletisim kurabiliyorum nede yuzum guzel. yuzum yamuk konusmam pek anlasilmiyor. eger cirkinsem adaletli bir sekilde cirkin olmka isterdim. hayat her zaman bana 2 secenek sunuyor ikiside mutsuz olcagim secenekler bildiginiz kendim3 mutsuz son seciyorum derslerim iyidi artik okuma hevesim kalmadi hocalardan bile dalgaya maruz kalininca maalesefki boyle hissediyor insan. zenginde degilim. aileme yuk oluyorum. bunlari yasamak zorunda miyim bunlari hakedecej naptim hayatim ameliyatlarla hastanelerle geciyor psikolojim altust oldu cocuklugum öldü ztaen gencligimde oluyo hayatimda hic mutlu olmadim. o kadar acinin bedeli karsiligi bu mu cidden? intihar etmek istiyorum artik dayamiyorum cok yoruldum her seyi icime atiyorum bitmicek bu zulüm Allah benim mutlu olmami istemiyor gibi hissediyorum

Allah neden adaletli degil?
Cevapla