Balık etli mi yoksa zayıf bayan mi?
Zayıf olsun
Balık etli olsun
Farketmez canı olsun yeter :D
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
şimdi ben son zamanlarda şunu fark ettim. erkeklerin çoğu konu lafa ve hayallere gelince balıketli ideal falan diyor ama sonra gidip çocuk tipli kısa boylu 40 kilo kızlarla beraber olup evleniyorlar :D sanki evlatlık almış gibi çok komik duruyorlar aslında :D
Onlarla evlenselerde gözleri hala hayalindeki balık etli kizlarda :D buyüzden hep gözleri dışarda. En iğrenç olduğum sey ya şaka bir yanada sokakta yürürsün evli barkli eşi yanında sana avaz avaz bakan tiplerden :/ Allah bunlar ıslak etdin nedim
balık etliden kastımız, 160 boyundaki bir kadını göz önüne olarak 55-60 kilo ise? kesinlikle balık etli kadın... ama asla 160 boyunda ve 40 kiloya evet demem o bir iskelet..
Aynen aynen zayıf bende sevmiyorum 40 kilo skelet olmayı bile hak etmiyor :D
boyu 155 yaprsak kiloda 60 bnden bahsdysn galba. d
erkek kadında yumuşaklık , kadın erkekte sertlik arar diye bir söz vardı. kim niye söyledi gece gece nerden akıma geldi bilemiyorum.
Kim demişe dogru demiş :)
aferin ona.
balık etli.
https://i.giphy.com/cMso9wDwqSy3e.gif
Hahaha :D bunu bayramda kesek
Cevap
50Cevap
Zayıf ta olur balık etli de. zayıf olan üzerinde, biyolojide iskelet sistemini uygulamali anlatacak kadar olmasın yeter ki
Hahahaha özetine sesli güldüm :D
;););)
sıkınca kemik gelmesin dolgun olsun eti elime gelsn öküz gibi de olmasın üstüme cıkınca kemiklerimi agrtmasın :D
:D gülmekten kopuyorum şu an
Öküzden sonra bir an hayal ettimde korku filmi gibi yahu bencede işkence olur erkeklere :D
Zayif olsun ama kalcası ve gögüsleri dolgun olsun ve yuzüde cok onemli guzel olmalı beyaz tenli ;)
Bugday tenli olsa olkaz diyosun he :D
Oda olur bugdaydan zarar gelmez :D sen bugday tenlisin demi? :D
Aynen zarar gelmez negüzel organiciz daha neolsun:D ben arası aslında beyaza yakın ama süt beyaz değilim çok şükür :)
Mükemmel ;) gizli olmasan ozelden bisey yazcaktim ama malesef yazamadim :/ istersen sen yaz.
Sorry özelden kimseyi eklemiyorum yanlış anlama :)
Ben anliyacagimi anladım :/ tşkler...
Sustun?
Yok susmak değil cevap verdim ki gerçekten eklemiyorum kimseyi :)
Ekle diyenmi var bir mesaj atcan sadece uyuz :)
Aynı şey :) ama dediğimi düzeltim yanlış anladın özelden konuşmuyor kimseyle :)) birde uyuz oldum ya nedim :D
Sen adamı fıtık edersin sanki sana tecavuz etcezz uyuzz :)
:D :D tek değilsin bunu çok duydum :)) ama bak diye diye sana uyuz olcam şimdi uğraşma benlee :D :D saka bir yanada bana ters geliyor özelden burada bir sene üyeyim hiç özelden kimseyle konuşmadım iki bayanla hariç :D
Hahahah uyuz ya :D ya özeli neden koymuslar ya peki birisiyle ozelden konusmak dogru deilde? Şimdi 2 bayanla konustuysan ben yanlis anlarim :D :D ya adi ustunde ozel demi özel birsey diyceksem hade sana millet duysunmu :D :D :*
Erkeklerle doğru bulmuyorum ki malum kimin nasıl olduğu belli değil. Başa bela almak istemem böyle gizliden kayorum aradan başıma bela almadan temizinden :D :D kızlara gelince hepsi ile konuşmuyorum sende birdem lez damgası vurdun be :D o iki kişiye yardım amaçlı idi ve şimdi dostuz ne var bunda :D
Sende gizlen madem çekiniyorsun istediğini buradan sor. Tabi edepli şekilde konu olursa yoksa cevap vermem baştan söylimde :D bana iyice uyuz oldun demi :D :D
Her erkek ayni deildir her kizin ayni olmadigi gibi msl ben nasi birine benziom? Basina ne belasi alabilirsinki bu ortamda onu anlamadim tel numarani vermessen olur biter :D himm lez damgasinada alinma takilma amaçlıydı canım o ii super dost olmussunuz :D
Vala iyice uyz oldum gecekten :D :D keske annen babana o gecede olmaz basim agrıyor deseydi :D :D :D
Hahahaha o son dediğin super burada beni uyuz edene diyecem çaldım sözü :D :D iyice uyuz etcem mileti :))) biliyorum tabikide herkes bir değil ama özelden sanki derdin mi varda konuşacağız dedim ya ters bana burada rahat edepli bir şekilde konuşurum ki saklı gizli birşeyim yok :) uyuz olma nedenin normal bende bende saat kac oldu ks üyeleri olarak walking dead filimine alınacağız yakinda :D :D Zombie olduk valla :D
Sözümü calma bak simdi onu herkez gordu ozelde olsa gorunmezdi :( ohaa l*n saat kac olmuss :D :D aynn filmin baş rolü benim ben ii oynarim :D :D ewt derdim var :) ozel de konusulcak dert :D :D
Bu arada nerelisin yas kac kuzum :*
Beni bırak sen uyumaya bak :D haha uydu söz ha zombie olmama rağmen
Hahaha birakmam l*n sohbet edek uyku yok zati yazz yazz aklina ne gelirse sor :p :D sana bir soru sirmustum ama
Balık etli :)) de balina da bir balık ki kocaman malum:)) hamsi de bir balık küçük ve ince:)
Hamsi zayif o ne öyle hep kılçık :D ama iyi tespit ;)
Evet hamsi zayıf ve kilcikli hos tum baliklar kilciklidir ama tadına da doyulmuyor :)) söyle 5-6 kiloluk bir deniz levregi olsa onun tadına hiç doyulmaz artik:))) ben balıkları çok seviyorum:)))
Bende bende :D ama artik soğudum bu sorudan dolayı :D Her balik yediğimde hemcimsimi yiyormus gibi olacak yaaa 😁😁😯😯
Yok artık daha neler:))) balık güzeldir ya sevmek lazim:)) konuyu biraz değiştirdik gerçi hala balıklar üzerinde çalışıyoruz ya :))) balık yerken güzel doğa ile iç içe bir sahil de dalgaların sesi ve ilerde denizde yakamoz u hayal et bence
Evet tam hayal ederken bikinili sahilde koşan balık girdi hayalime :D gördün mu kabus hayal kalmadı balik diye diye gitti güzelim hayal hahaha :))))) saka bir yana balık güzeldir o böcek türleri hariç balığa benzeyen herşeyi yerim yalan yok :D
Haydee al burdan yak hatta yok sen kendini de yak sonra her şeyi yak:))) bu ne ya ben erkek olmama rağmen sahil deniz yakamoz düşündüm bikinili kız gelmedi aklıma balık yerken :)) sen kimsin yine bikinili kız düşündün ya :))) evet ist a koz karides yengeç kerevit ve kara vida ben bunların tadına da baktım ama artık yemiyorum :))
Hahahaha önce herşeyi yakım sonra kendimi olsa olmaz mi şimdi yanık yanık ugrasmiyim yakma işleri ile :D :D birde dikkatini çekerim bana da bikini kız gelmedi bikinili balık geldi durum daha vahim :D hahaha bende birkez debedim karides bir tırnak parçası hani beni kesseler daha iyidi :D one öyle lastik gibi iyyy
Funny fat man Six pack comedy!!! hilarious: https://youtu.be/5ety-8zWggg
tamda biri bikinili kız mi dedi hahaha bak tesadüfe hahaha köptüm videoya :D
Tamam pes vallahi :))) sen bildiğin gibi yak beni tutuştur kendini yak hr şeyi yak nasıl istersen öyle yak sıralama sana kalmis:))) ben yerde yatıyorum şu an gülmekten:))))) bikini li balıklar ha:))) göğüs estetiği falan da yapmıştır şimdi senin bikinili baliklar:))
Izledim :))) o nasıl bir havaya girmektir öyle ya:))
Yok göğüs bilemem sende :D :D okadar uzun hayal etmedim dürtüm kendimi kabus gibi hahahaha
Zahmet olacak yani dür t kendini de uyan şu kabustan:)) hepimizin topu bir balık yiyelim dedik sahilde gariplerim e bikini giydirdin yaa:))
Güzel bir video olmuş demi haha düşene yazık olmuş :D
Evet ya çok komik ama:))
Balıklar modaya uyuyor kötü mu :D hehe zor bulunan balıklara Gucci falan gidiriz şanlı manli süslü balik olur hahaha neyse iyice abartım sustum ben 😆😆
Ayrıca sohbet için teşekkürler :)
Modacimisin? :)) burcun ne:) balık mi yoksa:) boy ve kilo?
Rica ederim ne demek bende teşekkür ederim güzel sohbetin için :)
:D değil ama baliklara akraba :))) tam özellikeri ile yengeçim diğerleri napcan kendimi bir an görücüye çıkar gibi hissettim :D:D
Hımm anladim:)) böyle hep başlıktan konuştuk ya kesin balık burcu ve balık etli çıkar bu kız dedim ondan sordum adresine versen görmeye gelirim artık napalim;))
Hahaha ölçülerimi verim görmüş kadar olursun :D :D saka bir yana burada biri sormuştu ben kendimi henus koyamadim zayıf ya da balık etti. Dediler ki ortasıyım 1.71 boyum 57.7 kiloyum 95-69-97 ölçülerim sence? Balık miyim :D:D ya soruya bakarmisin "balık miyim" koptummmmm :)))))))))))
Balik etli diyorum, balinada bir balik yanlış anliyorlar.
Hahahah balına heyy yani tabikide başka :D ben daha cok balık etli derken Kim Kardashian gibisinden demek istedim
Niye bence güzel bir bayan aaa sen neden beğenmiyorsun? Kalçalari bıraz fazla kabul ama önceki biraz daha zayif halı çok güzel bence. bir 2 a 3 kilo daha alsam o'nun gibi olurum doğru yoldayım :D
Hee yanı o'nun gibi olacak değilim sende yani :D
Bence ne balıketli ne zayıf olmalı herşeyin ortası makbul.
40 beden kilo 55 olsa bide hafif esmer ten süper olur inan ;)
40 beden ve 55 kilo olmaz ki ben 58 nerdeyse bedenim 36-38 kıyafet kıyafet değişiyor ama 40 çok yaa :D
Balık etli olsun tabiki ya, dolgun olmalı azcık, bazı yerler ele avuca gelmeli, hissetmeliym kadın olduğunu:) Zayıf olup elim bosa çıkacağına etli butlu olsun elim dolsun.:))
zayıf atletik dipçik gibi. yani benim gibi olacak. kendine bakmayan hatunla ne işim olur.
nefes alması yetiyor problem yok seçici değilim yani :)
denizden babam çıksa yerim diye bişey var hooop alooooo :) balık etli :)
Nefes alsın ama aynı zamanda dürüst ve sadıkta olsun.
Ortasi olsun. Ne kuru zayif nede fazla balik etli. Ortasi iiyiidr.
hatun dediğin balık etli olur, ne o öyle çubuk kraker gibi
normal olsun 36 beden iyidir ne altı ne üstü
Bence 38 beden :D 36 zayıf yaa
38 balık etliye giriyor bence
155 cm 50 kilo küçük göğüs yeterli
Balik etli sayilir gibi bu dediğin gerci kilo ile bicilmez ben mesela 1.71 kilom 57 oldum ama hala balık etli gibi durmuyorum
Bu iyi halim önceden 53 idim şimdi baya değiştim gece gündüz yiyor ve spor yapıyorum balık etli olim diye canım çıkacak :D Ayrica göbek hiç hoş değil aslında ama tabi zevkler tartışılmaz :)
Elini attın mı avucun dolacak o kadar.
whisjsbwh
Çinekop, Mezgit, Lüfer :D
Hahaga balina indirime onu göndereyim :D naptin sen balık tezgahı mübarek :D :D
Hahaha balıktan anlıyorsun anlaşıldı ama bayandan değil :D evde kaldin sen bak demedi deme :D
Tabikide cümlemize inşallah :)
anket oranlamasının da dediği gibi balık etli
Evet sonuç ortada :)
evlenıceksem zayıf yatacaksam evlenmıceksem balık etlı bu her erkek ıcı n böyledır
Çöp gibi olsun ben öyle seviyorum.
Yan 34 altı beden
100 kilodan aşşasi kurtarmaz kanks
Yuhh naptin sen ya ciddimisin? Sen ozaman kilolusun?
yok ben 65 kiloyum
Eee ozaman napcan 100 kiloyu anlaşıldı kurban bayraminda kesip yiyecen :D
guldum
D) nefes alsın yeter :)
Haha nefes alsın demedim ki bu sözde oldu bitti bir tuhaflık var, çok genel ya kiz erkek vs fark etmez gibisinden gibi geliyor bana :D
Aynen ama bu sözü burada birçoku kullanıyor farkında olmadan anlamından :D insan iki kez düşünmeli ne istediğini dimi yoksa hadim Allah sonuç kötü olur :D :D
:D :D valla işiniz zor
Bizimki daha zor bir bayan olarak kasapta açık artırmaya çıkmış gibi hissediyorum şu an :D nedir bu kilo merakınız:) hadi ok bende zayıf sevmiyorum da siz erkekler yok muuu ah nedim :D
O aşk karşılıklı olmalı :) ama görsellik haraketleri var tabi birde işin içinde nekadar hepimiz yok desekde ilk gördüğümüz odur
Seni alan yandı :D
Ayip etme ya şurda :D birde yuh evde kaldın sen bak demedi deme :D
Bencede biraz romantic ağır başlı olun ozaman bak gör sıralı alıcı çıkar :D
Olur olur demek ki doğru kişi karşına çıkmamış bak bana aynı durum :D ne demişler koluna takacak çok hayatına alacak yok. Buyüzden hayırlısı isteyelim ama :D
Benim paravan herkese kapalı kimseyle buradan bırak dışardan bile özelden konuşmuyorum :) sevdiğim biri var ayrı olsakta şu an :)
Hahaha deli :D buradan ciddi birşey beklemeyin bence. Evet deyip senle konuşan kim bilir daha kimle konuşuyordur. Buyüzdem doğruyu bekle kapını çalşın :) hayırlısı adına diliyorum
Muhteşem ötesi muhteşem :D tam kimlik resmi :D Tayyip Erdoğan'a duyurulur vesikalık resimlerini değiştirmeler :D :D
Anaaa kızlarda dudaklarını burke burke cekinir ördek gibi yok kalsın face yetiyor bana kabus gibi :D
:D haha bir an hayal ettimde :D kafadan hariç herşey belli resimde mübarek resin vesikalık değil yüzü görmek için microscop altında bakılacak desene :D :D
O nedir üsendim şimdi google amcaya sormaktan :D
elime gelsin poposu falan ♥ ^^
Hangisine aşık olursam o :)
Her zaman iyidir balık etli bayılırım
zayıf olsun bizim olsun dsFsfdSAFASDFAFSFEdadfa
38 beden iyidir baliketli olsun:d
Kız dediğin 36-38 beden olacak
kesinlikle balık etli:)
Etine dolgun olucak o ne çırpi gibş zayıf
ohohoho balık et fena gitmiş :D
Balik olsun azbisey yemeye doyulmasin
Kız olsun güzel olsun benim olsun ;)
cok zayıf degl balık etlı olsa ıyı
Kesinlikle balık etli
Bayılırım balık etkilere!!!
Çok zayifta acıtıyor yaw
Balikerli ele avucA gelsin
balik etli tabiki.
sen nasılsın
:) ben kendimi hala çözemedim sen karar ver :D ciddi sordun madem ölçülerimide aldım şimdi 1.71 boyum 57.7 kiloyum 95-69-97 ölçülerim. Eskiden 52 a 53 idim birkaç ayda zorla bu hale geldim ama sanki daha zayıfım 60 olsam iyidir demi :D
Bizde zaten karışık olmasa olmaz bir doğruyu bulamadık gitti :D 60 olursam iyidir benim yemeye spora devam :D
balık etli ama yağ oranı düşük olan,
Miranda kerr gibi olsun anlatabiliyormuyum.
Balık etli olsun
A knkm A yahu
senin gibi olsun da farketmez kilosu
Balık etli olsun
balık :D
Zayıf.
farketmez
Balık et candırrr :d
36 veya 38 beden :)
Zayıf
Fit olsun fit
balık etli candır...
farketmez :D...
Balık etli :)
Etli butlu olsun
sazan
Zayıf olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar