Sesim kameralarda telefonda ses kaydında vs neden kötü ve farklı çıkıyor?

Sesim kamerada telefonda ses kayıtlarında filan hep farklı çıkıyor ve sesimi beğenmiyorum çok kötü. Çok çocuksu bişey. Niye böyle bilenler var mı?
Sesim kameralarda telefonda ses kaydında vs neden kötü ve farklı çıkıyor?
Cevapla