Kaderimizi biz mi yazıyoruz yoksa yazılmış olan Kaderimizi mi yaşıyoruz?

Kaderimizi biz mi yazıyoruz yoksa yazılmış olan Kaderimizi mi yaşıyoruz?
Güncellemeler
+1 yıl
Biz kaderimizi Allah yazdı diye yaşamıyoruz sadece biz o kaderi istediğimiz için yaşıyoruz mesela bir çocuğu oyuncakların önünden geçirirsen oyuncak isteyeceğini bilirsin bunu bir kağıda yazsam çocuk oradan geçerken oyuncak isteyince ben yazdım diye mi istiyor olacak hayır o çocuğun kişiliği
Güncellemeler
+1 yıl
yüce Rabbim de bize ne isteyeceğimizi bildiği için kaderimizi öyle yazdı ve bide şu kimse kötü kader istemez ve şöylede bir söz var her şehrin içinde bir hayır vardır yani biz trafik kazası ya da kötü kader
Kaderimizi biz mi yazıyoruz yoksa yazılmış olan Kaderimizi mi yaşıyoruz?
Cevapla